Primarul oraşului japonez Kyoto a avut o corespondenţă neaşteptată cu „Regina Selfie-urilor”, Kim Kardashian West, cerându-i acesteia să se răzgândească cu privire la numele liniei de lenjerie intimă „Kimono”, transmite AFP.
Kim Kardashian West, un simbol al culturii populare din Statele Unite, a stârnit un val de controverse săptămâna trecută după ce şi-a dezvăluit cea mai nouă linie vestimentară, vedeta primind critici din Japonia, dar şi din alte ţări, din cauza faptului că a „desconsiderat” îmbrăcămintea tradiţională japoneză.
Primarul oraşului Kyoto a intervenit şi el în dezbatere, care decurge pe Twitter sub hashtag-ul #KimOhNo, printr-o scrisoare deschisă adresată vedetei, informează oficialii de la Kyoto.
The Mayor of Kyoto has asked Kim Kardashian to withdraw her Kimono trademark applications. https://t.co/EdWpsOm12A pic.twitter.com/qT4EG73aFk
— The Fashion Law (@TheFashionLaw) June 30, 2019
„Suntem îngrijoraţi că o înţelegere greşită a Kimono-ului va fi răspândită din cauza statului de influencer al domnişoarei Kardashian”, spune Mai Sakai, un oficial al oraşului Kyoto.
„Te rugăm să reconsideri decizia de a folosi numele Kimono pentru scopuri comerciale”, a scris primarul în scrisoarea trimisă lui Kardashian West.
A lesson in class from #Kyoto mayor Daisaku Kadokawa. #KimOhNo
Kim Kardashian urged by Kyoto mayor to reconsider ‘Kimono’ as the name for her new shapewear line: https://t.co/ywzaLdsgBK pic.twitter.com/K4ld9skYTf
— AsiaOne (@asiaonecom) July 1, 2019
„Kimono este o îmbrăcăminte tradiţională strâns legată de natura şi istoria bogată a ţării noastre”, a scris primarul, cerându-I să viziteze oraşul pentru a „simţi pe propria piele” cultura Kimono.
Kimono înseamnă la propriu „ceva de purtat”, în timp ce Kardashian West a folosit numele ca un joc de litere pe numele său.
Vedeta de televiziune a spus publicaţiei The New York Times că nu are planuri de a produce îmbrăcăminte care ar fi „similare sau ar dezonora îmbrăcămintea tradiţională”.
Kimono era cândva un standard al garderobei japoneze, dar acum este rezervat pentru ocazii speciale, precum nunţi sau ceremonii importante, scrie AFP
Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.