Uncategorized
ORDIN AL JUSTITIEI AMERICANE SAU RAFUIALA KOVESI-MAIOR?

La data de 06.09.2019, Sorina Ruxandra Matei publica pe blogul sau personal “CARACALUL ROMÂNIEI. EXCLUSIV. Generalul DGPI, număr 2 din MAI, demis după tragedia din Caracal, în afaceri în timp cu o serie de italieni şi cu cel care a fost condamnat că spăla banii organizaţei mafiote italiene “Cosa Nostra” în România”.
- Majoritatea operaţiunilor de spălare a banilor “Cosa Nostra” s-au petrecut pe firme aflate la aceeaşi adresă: vizavi de sediul central al IGPR, colţ cu Secţia 6 de Poliţie din Bucureşti. Una dintre firme “selectează şi plasează forţă de muncă” în Italia, are pe faţadă un site care nu există şi îşi desfăşoară activitatea şi astăzi sub nasul autorităţilor
- Generalul DGPI, asociat de-a lungul vremii cu italienii, s-a întâlnit neoficial şi cu “interlopul” Remus Rădoi înainte de tragedia din Caracal. MAI oferă detalii ale întâlnirii, DGPI spune că datele erau vechi şi cunoscute deja iar DGA se încurcă singură în calendarul audienţelor şefului DGA
Într-o precizare transmisă, DGA susţine că “domnul Remus Rădoi s-a prezentat la sediul DGA din București în data de 10.06.2019 (n.m. luni) și a solicitat audiență la conducerea unității. Chiar dacă în data respectivă nu era prevăzută zi de audiență, acesta a fost primit de directorul general al DGA“. Potrivit siteului DGA, directorul general Cătălin Alexandru Ioniţă, are prevăzute audienţe în prima miercuri lucrătoare din fiecare lună.
O serie de documente publice ale ANAF, o serie de date oficiale ale Registrului Comerţului şi din Monitorul Oficial al României îl arată pe generalul de brigadă al DGPI (al Direcţiei Generale de Protecţie Internă, serviciul secret al MAI), Nucu Gheorghe Marin, ajuns numărul 2 în MAI ca secretar de stat pe vremea lui Mihai Tudose şi eliberat din funcţie imediat după tragediile din Caracal, în relaţii de afaceri de-a lungul timpului cu o serie de italieni, printre care şi cu vestitul Sergio Pileri.
Sergio Pileri, partenerul din Holding Itala Internaţional SA al generalului DGPI, om de afaceri italian, a fost predat acum 5 ani de autorităţile române Italiei, şi a fost condamnat pe 31 ianuarie 2019, de Tribunale di Roma, la 5 ani de închisoare pentru tentativă la spălare de bani în celebrul proces “Ecorec- Tresoro di Ciancimino”.
Sergio Pileri a fost găsit vinovat alături de alţi asociaţi de-ai săi că a “reciclat” în România, prin afacerea Glina, o parte din marea avere a răposatului politician al organizaţiei mafiote “Cosa Nostra”, Don Vito Ciancimino, fostul primar al oraşului Palermo, primul politician italian condamnat pentru apartenenţă la Cosa Nostra.
Datele Registrului Comerţului şi Monitorului Oficial arată că generalul DGPI a fost în trecut administrator şi la o altă firmă, tot a italienilor, care avea printre acţionari chiar şi SC Agenda 21 SA, aceasta din urmă fiind una din societăţile importante investigate de procurorii italieni pe spălarea de bani în cazul Ciancimino- Cosa Nostra.
Şi asta nu e tot. Majoritatea firmelor italianului Pileri care au fost implicate în spălarea de bani a Cosa Nostra în România au avut “cartierul general” într-o clădire situată vizavi de sediul central al IGPR, colţ cu Secţia 6 de Poliţie din Bucureşti. Una dintre ele, care funcţionează şi astăzi în acelaşi loc, “selectează şi plasează forţă de muncă” în străinătate.
Generalul DGPI, Nucu Gheorghe Marin, considerat “un greu” al MAI şi DGPI a intrat în vizorul presei după ce a fost demis în urma tragediei din Caracal, controversatul Remus Rădoi dezvăluind că s-a întâlnit cu acesta înainte, într-o “audienţă”. Ministerul Afacerilor Interne precizează însă oficial că n-a fost vorba de nicio “audienţă”.
Generalul DGPI, Nucu Gheorghe Marin. Ba în afaceri, ba la DGPI
Nucu Gheorghe Marin (49 de ani), din Strehaia, Mehedinţi, este în prezent un general de brigadă cu o stea al MAI/DGPI, înaintat în grad în noiembrie 2018 de preşedintele Klaus Iohannis. Pe 1 decembrie 2017, acelaşi preşedinte l-a decorat cu “Ordinul Naţional pentru Merit în grad de Cavaler, cu însemn pentru militari”, pe Nucu Gheorghe Marin, cel care era atunci doar colonel DGPI, “în semn de apreciere pentru profesionalismul dovedit în îndepliniarea cu succes a misiunilor încredinţate”.
Absolvent al Facultăţii de Transporturi la Politehnica Bucureşti (1997) şi al Facultăţii de Drept (2006) la Universitatea Vasile Goldiş şi a două cursuri post universitare la Politehnică şi ASE de “Ştiinţa şi ingineria materialelor metalurgice” şi de Management/Marketing dar şi al Colegiului Naţional de Apărare (2004), Nucu Gheorghe Marin a fost luat de la DGPI şi numit pe 22 August 2017 secretar de stat în MAI, de către fostul premier Mihai Tudose, devenind practic omul 2 şi forte din MAI, mâna dreaptă a fostului ministru Carmen Dan, coordonând toate structurile ordine şi siguranţă publică din minister (Poliţia, Jandarmerie, Pompieri, DGPI), inclusiv în timpul protestului din 10 august. (link numire DGPI)
Însă o privire exhaustivă a CV-ului său public, coroborat cu datele ONRC şi Monitorului Oficial şi cele publice, arată că generalul DGPI a pendulat de-a lungul timpului între afaceri private şi munca de la stat de ofiţer de informaţii. Asftel, datele oficiale arată următoarele:
- 1992-1997. Nucu Gheorghe Marin intră în Ministerul de Interne pe funcţii de execuţie în cadrul structurii de informaţii şi protecţie internă, DGIPI.
- 1993. Nucu Gheorghe Marin intră în firma Lafip Impex SRL, înfiinţată în 1993 şi iese în august 1995. De-a lungul timpului îi are ca asociaţi pe cetăţenii italieni Varderio Enzo, Lafiosca Giuseppe, Lafiosca Salvatore, Horaţiu Panaitescu. Firma se ocupa de întreţinerea şi repararea autovehiculelor, arată Registrul Comerţului.
- 1998-2007. Nucu Gheorghe Marin ocupă funcţii de conducere la diferite instituţii/organizaţii publice sau private (profil tehnic, achiziţii).
- 1998. Nucu Gheorghe Marin deţine ca asociat şi ca administrator Marnus MGN EXIM SRL, devenită MGN Consulting SRL, devenită PICEI Consult SRL, societate de comerţ din care iese în mai 2006, renunţând atât la acţiuni cât şi la calitatea de administrator. Societatea este radiată în noiembrie 2015.
- 2001. Nucu Gheorghe Marin devine acţionar în SC Holding Itala International SA,fosta Itala SA, înfiinţată în 1994. Alături de el acţionari în firmă mai sunt: Sergio Pileri, cetăţean italian, Youssef Ali Hamed Gabr, cetăţean egiptean, SC Itala Intermed SRL deţinută tot de Sergio Pileri, SC General Consulting Company SRL, administrată de Canelli Pierluigi. Firma se ocupa de activităţi de servicii prestate întreprinderilor, arată Registrul Comerţului.
- 2002. Nucu Gheorghe Marin este administrator al SC Ecologica SA Băicoi, Prahova, înfiinţată în 2002.
- Din societatea Ecologica SA fac parte: CJ Prahova, prin preşedinte Mircea Cosma, Consiliul Local Băicoi, SC Agenda 21 SA cu administrator Giuseppe Pileri, fratele lui Sergio Pileri, SC Informatica e Telematica SRL, SC Euroexpress SA. Alături de administratorul Nucu Gheorghe Marin, societatea mai este administră de: Riccardo Zingarelli, Gheorghe Simion Sârbu (director general SALUB SA Ploieşti), CJ Prahova, Consiliul Local Băicoi. Nucu Gheorghe Marin renunţă la administrarea SC Ecologica SA Băicoi la sfârşitul anului. Societatea se ocupa de colectarea deşeurilor nepericuloase, asanarea şi îndepărtarea gunoaielor, salubritate şi activităţi similare, arată Registrul Comerţului.
- 2002. Nucu Gheorghe Marin intră în CA al SC Solaris SA, societate înfiinţată în 1991 de fabricare a uleiurilor şi grăsimilor brute şi dizolvată, lichidată, radiată în 2008. Asociaţii de-a lungul timpului sunt: FPS, Aurel Ilinca, Hristudor Tutuianu, Tudor Elena, Elisabeta Mitroi, Mitroi Ştefan, potrivit Registrului Comerţului.
- 2006. Februarie. Nucu Gheorghe Marin fondează alături de tatăl său, Ion Marin, SC MGN Automobile SRL, unde devine şi admnistrator. Societatea cu sediul la domiciliu are ca principală activitate comerţul cu autovehicule. După decesul tatălui, în societate intră ulterior şi mama sa. În iulie 2008, Nucu Gheorghe Marin iese din societate cedând rudelor toate părţile sociale deţinute şi renunţând şi la calitatea de administrator.
- 2007. Nucu Gheorghe Marin ajunge în SC Unic System Security SRL, fondată în 2004, în locul tatălui său, Ion Marin, şi îi cesionează părţile sociale lui Mihai Sima, Nucu Gheorghe Marin ieşind din societate. Din firmă mai făceau parte: Mihai Sima, Traian Grigorescu şi Alcik Necati, Dogan Aydin, cetăţeni turci. Firma este radiată în 2016. Necati este un om de afaceri turc ce stă în România, proprietar de outleturi, magazine de îmbrăcăminte sau firmă de consultanţă alături de Dogan Aydin, apropiat de regimul Erdogan. Pe conturile de socializare, Alcik Necati se prezintă ca manager media (siteul Sozmedia), ca om de afaceri, trainer, ca manager UYAFA România, “expert de securitate”, lasă de înţeles că controlează firma de pază şi gardă Atman Protection SRL şi şi-a trecut locul de muncă la Agenţia Naţională Antidrog.
- 2008-2012. Nucu Gheorghe Marin revine în MAI şi ocupă funcţii de execuţie în cadrul structurii de informaţii şi protecţie internă, DGPI.
- 2008. Iulie. Nucu Gheorghe Marin iese din SC MGN Automobile SRL, societatea în care se ocupa cu comerţul cu autovehicule, firma rămânând rudelor sale, potrivit Registrului Comerţului.
- 2012-2015. Nucu Gheorghe Marin ocupă funcţii de conducere în cadrul Ministerului Economiei şi în cadrul Primăriei Generale a Municipiului Bucureşti.
- 2014-2015. Nucu Gheorghe Marin este numit de ministrul Economiei în CA al Companiei Naţionale pentru Controlul Cazanelor, Instalaţiilor de Ridicat şi Recipientelor sub Presiune (CNCIR) SA. (CNCIR este condusă de foarte mulţi ani de Ioana Timofte, nepoata abonată permanent la bani publici a fostului director SRI, Radu Timofte). Nucu Gheorghe Marin este numit de ministrul Economiei în Societatea Naţională a Sării SA.
- 2015-21 august 2017. Nucu Gheorghe Marin revine în MAI pe funcţii de conducere în cadrul structurii de informaţii şi protecţie internă, DGIPI/DGPI.
- 2016- 2017. Octombrie 2016, Tribunalul Bucureşti decide falimentul SC Holding Itala International SA, pe 20 Ianuarie 2017 Tribunalul radiază SC Holding Itala International SA din Registrul Comerţului Bucureşti, pe 2 Februarie 2017 societatea este constatată a fi radiată şi de ministerul de Finanţe, lichidator judiciar fiind BNS Insolvency IPURL.
- Pe 9 iunie 2017 Nucu Gheorghe Marin comunică prin avocatul său instanţei Tribunalului Bucureşti prin întâmpinare, în procesul cu Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Bucureşti/Administraţia Sector 1 a Finanţelor Publice care cerea creanţa de aproape 38.000 de euro de la firmă, că “nu a mai avut nici o legătură cu această societate mai bine de 14 ani, iar din raportul de activitate depus la dosarul de fond în data de 13.12.2016 de către practicianul în insolvenţă se poate observa faptul că acesta din urmă a specificat cum că participarea clientului său în societate era de 0,983%, acţionarul principal al firmei fiind pârâtul Pileri Sergio care avea o cotă de aproximativ 85,9%, avea calitate de administrator şi cel care lua deciziile în societate”. În procesul privind atragerea răspunderii privind intrarea în insolvenţă/faliment, Tribunalul respinge demersul Finanţelor Publice. La fel face şi Curtea de Apel Bucureşti pe 2 februarie 2018.
- 22 august 2017. Nucu Gheorghe Marin devine secretar de stat al MAI, numărul 2 şi “greul” Ministerului de Interne.
- 5 august 2019. Nucu Gheorghe Marin este eliberat din funcţia de secretar de stat al MAI, numărul 2 în Ministerul de Interne, pe fondul scandalului Caracal.
2014. România îl predă Italiei pe Sergio Pileri, partener de afaceri al generalului DGPI Nucu Gheorghe Marin în SC Holding Itala International SA şi fost partener în SC Ecologica SA
În august 2014, după insistenţele autorităţilor italiene şi în baza unui mandat european de arestare, DIICOT îi reţine şi Curtea de Apel Bucureşti îi arestează şi îi extrădează pe Sergio Pileri, partener al lui Nucu Gheorghe Marin în SC Holding Itala International SA şi fost partener în SC Ecologica SA, şi pe Victor Dombrovschi, în scandalul Glina- EcoMafia, pentru tentativă de spălare de bani în favoarea mafiei şi evaziune fiscală.
Autorităţile italiene suspectau demult că Pileri şi Dombrovschi sunt locotenenţii grupării din Cosa Nostra, coordonată de Massimo Ciancimino (foto dreapta), fiul lui Don Vito, primarul din Palermo, cel care s-ar afla în spatele firmelor care administrează groapa de gunoi Glina.
DIICOT şi DNA s-au ferit să investigheze cazul, DIICOT făcând la cererea italienilor doar o comisie rogatorie şi nişte sechestre pe acţiuni. Însă italienii, luând urma banilor şi coroborând totul cu interceptări, fotografii/filaje, tranzacţii şi alte probe, susţineau că tranzacţiile din circuitul şi labirintul financiar, evaluate la 100 de milioane de euro, sunt de fapt o reciclare/spălare de bani a averii lui Don Vito, lăsată moştenire lui Massimo, “comoară” pe care o tot căutau.
Precizam ca, ziarul Incisiv de Prahova a dezvaluit in repetate randuri, pe parcursul a trei ani de zile despre aceasta grupare de crima organizata.
O cooperativă a hoţiei instituţionalizate – asta a fost o parte a SRI-ului incă de la fondare. Asta nu o spunem noi, ci rezultatul cercetărilor penale care au fost efectuate de-a lungul vremii in cazurile de mare corupţie a unor cadre superioare din SRI (Paltanea Corneliu, Bucur Daniel, Dumitrache Gheorghe, generalii EUGEN GRIGORESCU[1], OVIDIU SOARE[2], DUMITRU ZAMFIR, MARIN IONEL[3], PETRACHE CANDEA[4] si, capo dei capi, GIONI POPESCU etc.).
Printre aceştia, cel putin pana acum, bijuteria coroanei este, totusi, un mare mason, fostul şef al Inspectoratului pentru Apărarea Constituţiei şi Securitate Economică, generalul maior Ovidiu Soare (condamnat la 3 ani inchisoare cu suspendare). Daca va mai aduceti aminte, procesul acestuia s-a derulat, cumva, in paralel cu cel al defunctului Patriciu. Interconecţia dintre cei doi masoni are un punct de interferenţă, respectiv colonelul Păltanea Corneliu, unul dintre cei mai versaţi infractori din solda SRI, cu o imaginaţie penală absolut remarcabilă. Intreaga resursă de putere politică a lui Patriciu a plecat de la inhăţarea rafinăriilor din Prahova. SRI Prahova, unde a fost tartor Păltanea, a desfăşurat peste un deceniu un şir incredibil de manarii cu petrol, contrabandă, combinaţii cu arabi introduşi in mafia lemnului, cu ruşi, cu italieni in domeniul gunoaielor si pariurilor sportive, cu toate soiurile de bandiţi locali şi nu numai.
Sa reamintim, in treacat, ca in afacerile cu italienii, destul de complexe si extinse, un rol important l-a jucat Catalin Popescu, directorul FPS Prahova, care a realizat privatizarea SALUB, societate la care, dupa incheierea directoratului, a devenit membru in Consiliul de administratie. Dupa cum tot Catalin Popescu, de data aceasta consilier local, s-a autopropus in comisia de licitatie a concesionarii Hipodromului din Ploiesti, licitatie castigata de o firma asociata cu cea in spatiul careia, din Bucuresti, exista suspiciunea ca isi avea sediul firma lui Catalin Popescu. Ambele afaceri care au nascut controverse, neclarificate nici pana astazi: privatizarea Societatii Salub si concesionarea Hipodromului. Asta pentru ca, intamplator sau nu, in ambele cazuri apar si personaje cu biografii foarte acuzatoare, precum col. Corneliu Paltanea, fost sef al SRI Prahova, aflat acum in libertate si Sergio Pileri, om de afaceri italian, despre care presa romaneasca a scris in repetate randuri ca este pozitionat in centrul unei ample retele a lumii mafiote din acea tara. In treacat sa mai spunem ca firma lui Popescu, SUPER BET, a beneficiat de un contract de comodat de la ITALIA INTERMED, proprietatea fratilor Pileri, care, cu o alta firma – asociata cu compania “3 I”, tot a lor – a concesionat, cum va spuneam, Hipodromul.
Pe partea de gunoaie (gropi ecologice, colectare, reciclare), avem o increngatura stufoasa. Unul din personajele bizare este Victor Dombrovschi.
Plecat din țară între 1977-1994, a venit cu bani din Australia. A controlat Gaz Vest, care distribuia gaz (de la Romgaz) în 35 de localități. Un alt biznis de-al său a fost salubrizarea, asociat fiind cu frații Sergio și Giuseppe Pileri – cercetați în Palermo pentru asociere de tip mafiot și spălare de bani.
Pe de alta parte, dar în aceeasi ordine de idei, in perioada 1993-2001, Păltânea a acordat protecţie unor grupări infracţionale care traficau produse petroliere. Conform procurorilor, el a primit în schimb, de la Nan Octavian, directorul rafinăriei, produse petroliere în valoare de 5 miliarde de lei vechi şi sute de mii de dolari bani gheaţă. În afara afacerilor cu combustibili, Păltânea a mai fost implicat în ascultarea ilegală a unor oameni de afaceri, printre care şi Dinu Patriciu, a intervenit în dosare penale şi a fost acuzat că ar fi primit servicii turistice gratuite şi alte bunuri, în valoare de 20.000 de dolari, pentru a-l sprijini pe un cetăţean străin să fie numit într-o funcţie de consul onorific al României in Cipru.
Păltânea nu prea avea treaba cu SRI decat ca umbrela protectoare, 90% din activitate prestand-o in interesul personal si al grupurilor pe care le deservea. De altfel, in curtea unitatii erau numai autoturisme straine (si ca marca si ca nr. de inmatriculare, unele false, de nici dracu’ nu stia ce-i cu ele), iar un obisnuit al „casei” era un anume „George”, persoana civila, care intra cand dorea in sectie fara sa-l legitimeze cineva. Ca sa-si protejeze afacerile de subordonati, care – prin sursele secrete folosite mai dadeau peste vreo afacere urat mirositoare a lui Paltanea – pe notele lor informative Paltånea scria invariabil: NSI (adica „nu se implementeaza”, deci fara valoare, neimportanta). In acest fel, intreaga munca a unei armate de specialisti a fost valorificata in interes personal, legaturile lui cu mafia carburantilor din Ploiesti au prosperat, si dupa incheierea erei embargoului impus fostei Iugoslavii, perioada in care Paltånea l-a protejat pe unul dintre vatafii acestei mafii, Dragoman si a trait in concubinaj politic si interlop cu fostul ministru de Interne, George Ioan Danescu, presedintele de onoare al Republicii Ploiesti.
Ba, la un moment dat il impusese pe un anume ofiter loial lui, lt. col. Alexe Raul, ca adjunct al sefului Directiei de Supraveghere Operativa, vroia sa schimbe cu italienii sediul acoperit al Filajului din Bucuresti, pe un ofiter din unitate, mr. Soare Ion, il trimisese cu jumatate de norma pe la BAF Floresti, adica numai nenorociri.
Nici nu era prea greu sa procedeze asa atata timp cat isi alesese doi loctiitori pe cinste: col. Bucur Daniel, la fel de predispus la ilegalitati ca si el (condamnat pentru coruptie in acelasi lot) si pe cpt. Marin Constantin, astazi colonel in rezerva, fost sef al SRI Prahova, fost sef la SRI Dambovita, ales special de Păltânea pentru ca era „tamaie” la munca informativa, dar un bun executant, impecabil yesman, slugarnic, care il venera pur si simplu, nefiind de mirare ca si acum sa doarma cu poza lui Păltânea la capul patului.
Ba mai mult decåt atåt, si mai rau ca asta nu se poate, Paltånea a ajuns partenerul de afaceri la societatea Salub din Ploiesti, al lui Sergio Pileri, despre care exista o tona de rapoarte interne ale SRI. Fireste ca notele despre Pileri nu au fost valorificate niciodata, si pe ele apare rusinosul NSI.
Un asemenea raport a fost intocmit la data de 3 ianuarie 2001, la unitatea 29, Sectorul B, Biroul 10, indicativul 6987, sub numarul de inregistrare 00379/102, in care scrie ca Pilieri a fost actionar la societatea Holding Italia International. Scopul lui Pileri era sa identifice posibilitatea organizarii unei intålniri intre societatea italiana Lottomatica Int. Spa si premierul Romåniei, in scopul promovarii unui proiect de investitii in domeniul loteriei nationale. Pileri se lauda ca afacerea creaza „conditii de obtinere a unor fonduri necontrolabile de catre societatea civila si Parlament, ce pot fi folosite in domeniul operatiunilor speciale, din cadrul serviciilor de informatii, sugerånd ca in tara lui functioneaza de mult timp, acest sistem. A argumentat ca, pe aceeasi structura functioneaza sistemul jocurilor „Bingo”, ale caror fonduri negre au putut fi utilizate de autoritatile nationale de informatii si spionajul militar. Eforturile lui Pileri au esuat in 1999. Nota secreta SRI, ce dateaza din 2001, consemneaza urmatoarele: „Initiativa diplomatica a fost un esec, fapt pentru care, conducerea firmei Lottomatica a reluat demersurile de implementare a propriului proiect in Romånia, prin intermediul lui Sergio Pileri (…)”.
Conform destainuirilor lui Pileri, premierul „a dovedit reticenta la aceasta initiativa, afirmånd ca guvernarea CDR nu foloseste mijloacele guvernarii anterioare (PDSR) si nu agreaza promovarea unor proiecte care sa consolideze si mai tare pozitia fostilor comunisti si a exponentilor Securitatii ceausiste”. Nota se termina asa: „Despre italianul Sergio Pileri, activitatea sa in zona si preocuparile de interes cu relevanta pentru siguranta nationala, pe teritoriul tarii noastre, au fost solicitate date de interes de Diviziunea de Informatii a Municipiului Bucuresti, ofiter indicativ 8562”. De subliniat ca Pileri a fost carabinier, avea gradul de general in rezerva si a activat in cadrul Serviciului Italian de Spionaj Militar (SISMI).
La propunerea specialistilor care au intocmit nota, probabil cpt. Stefan Sorin, de a face un raport prin biroul I analiza-sinteza, colonelul Dumitrache a scris cu månuta lui: „Nu acum!”. In prima faza, cånd Paltånea era seful Sectiei SRI Prahova (avandu-i la mana pe prefecti si pe alti sefi din institutii), a dat ordin ca Pileri sa fie supravegheat fara incetare.
Mai mult, din vechea rețea pe Italia a lui Corneliu Paltanea facea parte și Silviu Dumitrache de la DGIPI, fiul col. SRI Dumitrache Gh și ginerele lui Luca Liviu.
Cum este posibil ca SILVIU DUMITRACHE , adjunctul și șeful protecției interne din DGIPI , ginerele unuia din exponenții falangei ruse in România, asociat al lui Sorin-ovidiu Vantu, cunoscutul lider Sindical Liviu Luca, mare evazionist și combinator , actualmente pușcăriaș, sa rămână in continuare la comanda DGIPI? îl recomanda oare faptul ca a fost dat afara de la ANI (când încerca sa între in SRI) din cauza de consum de substanțe “halucinogene” (chiar așteptam un punct de vedere al SRI pe acest caz) ? Sau faptul ca a fost anchetat și trimis in judecată de DNA pentru “probleme” la fondurile operative, împreuna cu toată conducerea de atunci a DGIPI ? Sau faptul ca a fost adus și promovat in DGIPI cât alții in 10 ani de cunoscutul MARCEL SANPETRU (condamnat la rându-i ptr diverse “giumbușlucuri “) prieten bun cu Gheorghe Dumitrache și finul acestuia Gheorghe Muscalu, chiar dacă fusese dat afara din Academia SRI ??? Cum este posibil: deci SRI te da afara pentru ca îți plac unele substanțe “halucinogene” însă DGIPI te ia de bun și te promovează ca pe Greuceanu in câțiva ani și te pune șef la Protecție Interna ???? Lupul paznic la oi ! Ministrul Fifor și alți factori de conducere din MAI știu asta sau se fac ca ploua, mai aveți nevoie cumva de serviciile lui Liviu Luca și filiera rusească ? Poate e timpul sa se facă in sfârșit curățenie !!! Ce a făcut protecția interna coordonata de acest personaj in cazul Caracal ??? Nu ar trebui sa răspundă și el ???
Bomba bombelor
Din „fetitele” duse la produs de Corneliu Paltanea în cabane de vânătoare în Munții Buzăului la partidele de vânătoare organizate pentru italieni, se numara Catalina Necsulescu (chiar amanta lui atunci, ofiter SRI si sotia altui ofiter SRI, sef sector “C” – Economic), Deaconu Dariana (cumnata procuroarei de la unitatea de elita a DNA ST Ploiesti, Deaconu Giluela) și fata avocatului Iovu.
In faza a doua, cånd Paltånea a trecut in rezerva, s-a multumit cu functia de director al lui Pileri, la firma Salub, achizitionata in conditii frauduloase iar loctiitorii si unii ofiteri ai sectiei Prahova au inchis ochii, cånd au primit pe „daiboj”, un set de laptopuri din måna italianului, cum ar fi cpt. Sorin Stefan sau loctiitorul Ciobanu Danut de la aceea vreme.
Nu suntem noi nici in masura, nici indreptatiti sa dam un verdict asupra existentei, si in prezent, a unor urmari ale activitatii fostului comandant Paltånea, cåt si a semintelor pe care le-a lasat sa germineze la DJI Prahova, cert este insa ca col. Marin Constantin – chiar mutat la Dambovita si ulterior pensionat– este inca marcat de „personalitatea” lui Paltanea si a ramas cu multe reflexe si ticuri de la el.
Esti tentat sa spui ca SRI –ul de acum este in mare parte diferit de cel al anilor ´90, dar cand vezi cazul Hexi Pharma (si Farma), rebranduirea SRI, achitiziile IT de la firmele lui Ghita Sebastian, iti dai seama ca oameni ca Soare s.a. au fost şi sunt incă mentori ai unora dintre „noii lupi” ai momentului. (Cristina T.).
[1] In septembrie 2008, magistratii ICCJ l-au condamnat la trei ani de inchisoare pe fostul general SRI Eugen Grigorescu (pentru abuz in serviciu in forma calificata si retinerea si distrugerea unor inscrisuri) in dosarul privind disparitia jurnalului disidentului Gheorghe Ursu, omorit in bataie de Securitate in anul 1985.
[2] In 04.02.2013, g-ral. brig. (r) Ovidiu Soare, fost şef al Inspectoratului pentru Apărarea Constituţiei şi Securitate Economică, a fost condamnat definitiv de ICCJ la trei ani închisoare cu suspendare, sub supraveghere, pentru corupţie.
[3] Fostii directori adjuncti ai SRI, generalii Ionel Marin si Dumitru Zamfir precum si maiorul Catalin Miu au fost condamnati in octombrie 2011 de ICCJ la un an de închisoare cu suspendare pentru fals în declaratii în dosarul privind închirierea si ulterior cumpararea ilegala a unor locuinte RA-APPS, la preturi subevaluate.
[4] Prin Decizia penală nr. 236 din 19.12. 2013, ICCJ l-a condamnat definitiv pe g-ral. brig. (r) PETRACHE CANDEA, fost şef al Corpului de Control din cadrul Serviciului Român de Informaţii pentru instigare la abuz în serviciu contra intereselor publice şi instigare la infracţiunea de fals intelectual în legătură directă cu o infracţiune asimilată infracţiunilor de corupţie, la doi ani inchisoare cu suspendare. Alături de acesta, aceeaşi pedeapsă au primit-o g-ral. brig. (r) ADRIAN BĂRBULESCU, locţiitor al şefului Corpului de control din SRI, col. (r) GEORGE ICLEANU, şi lt. col. (r) DUMITRU DĂNUŢ VLĂDICĂ, toţi din SRI, pentru abuz în serviciu contra intereselor publice şi fals intelectual în legătură directă cu o infracţiune asimilată infracţiunilor de corupţie.
Uncategorized
5 greșeli pe care să le eviți atunci când cumperi o mașină second hand

Câți dintre noi n-am stat ore în șir pe net, răsfoind zeci de pagini cu mașini de vânzare, și tot am sfârșit prin a ne păcăli singuri? Ba păreau prea bune ca să fie adevărate, ba aveau istorii mai încurcate decât un serial polițist. Și adevărul e simplu: când vine vorba de cumpărat o mașină de vânzare la mâna a doua, e foarte ușor să te entuziasmezi și să sari peste pașii esențiali.
Și nu, nu e vina ta. Piața de mașini de vânzare second hand e una complexă. Sunt multe variante, prețuri care variază enorm, și mai ales… mulți vânzători care știu să pună lucrurile într-o lumină mai frumoasă decât realitatea. Tocmai de aceea, informarea corectă face toată diferența.
Aici, pe direktcar.ro, încercăm să facem lucrurile altfel. Platforma noastră îți oferă atât opțiunea de a participa la licitații auto online, unde găsești prețuri competitive și transparență, cât și posibilitatea de a căuta în liniște, printre anunțurile clasice – toate verificate atent. Fie că te uiți după mașini de vânzare Dacia, mașini de vânzare BMW sau poate ceva mai practic, ca un Renault ori un Hyundai, ai la dispoziție un cadru sigur în care să faci o alegere inspirată.
În articolul de azi analizăm cele mai frecvente cinci greșeli atunci când cauți mașini de vânzare second hand. Și, cel mai important, despre cum să le eviți fără să-ți bați capul cu detalii inutile:
5 greșeli pe care să le eviți atunci când cumperi o mașină second hand
GREȘEALA 1: Te grăbești să cumperi fără să verifici istoricul mașinii de vânzare second hand
Știi vorba aceea cu „graba strică treaba”? Ei bine, la mașini de vânzare, e literă de lege.
Noi am auzit-o de prea multe ori: „Am găsit o super ofertă, am fost să o văd, mi-a plăcut și am luat-o pe loc.” Și, câteva săptămâni mai târziu, aceeași persoană spunea că mașina are probleme la motor, airbag-urile nu sunt cele originale, iar kilometrii… mai mulți. Adevărul e că în goana după un preț bun sau o „afacere” de moment, mulți uită sau ignoră un pas esențial: verificarea istoricului.
Când cauți mașini de vânzare second hand, primul lucru pe care ar trebui să-l faci (după ce te îndrăgostești de poze, desigur) e să ceri documentele și istoricul complet. Asta înseamnă:
– carnet de service (dacă există)
– facturi și dovezi pentru eventualele reparații
– verificarea eventualelor accidente anterioare
– și, foarte important, o privire critică asupra kilometrajului (da, kilometrii „cosmetizați” încă există)
Fie că te uiți la mașini de vânzare Audi, BMW sau orice alt brand, nu lăsa entuziasmul să-ți ia mințile. Pentru că, indiferent cât de bine arată o mașină pe exterior, dacă sub capotă e o istorie dubioasă, o să simți asta curând – și în portofel, și în nervi.
Partea bună? Pe direktcar.ro ai acces la mașini de vânzare unde poți discuta direct cu vânzătorul, poți solicita toate informațiile necesare, iar în cazul licitațiilor, ai deja date transparente despre fiecare vehicul. Așa știi de la început ce cumperi și eviți surprizele neplăcute.
Așadar, dacă ai pus ochii pe o mașină de vânzare BMW și ești gata să o iei „din prima”, oprește-te o secundă, respiră adânc și cere-i istoricul. E primul pas spre o achiziție cu cap.
GREȘEALA 2: Nu faci test drive sau verificare tehnică
E ca și cum ai vrea să te muți într-un apartament, dar nu intri nici măcar să vezi dacă merge apa.
Hai să fim sinceri – oricât de bine ar arăta o mașină în poze sau cât de convingător ar fi anunțul, dacă nu o conduci și nu o verifici temeinic, e ca și cum ai cumpăra pe nevăzute. Și asta nu e nici smart, nici sigur. Mai ales când vine vorba de mașini de vânzare la mâna a doua, un test drive și o verificare tehnică sunt obligatorii, nu opționale.
Gândește-te: ai găsit o ofertă interesantă printre sutele de mașini de vânzare Dacia sau poate te atrage o mașină de vânzare Renault sau Ford – modelul pare bun, prețul tentant, fotografiile impecabile. Dar toate astea spun doar o parte din poveste. Ce nu vezi e cum răspunde cutia de viteze, cum se comportă suspensia, cum funcționează sistemul de frânare sau dacă motorul are un sunet sănătos. Iar aceste lucruri se simt și se aud doar la volan, în timpul unui test drive.
La fel de importantă este o inspecție tehnică într-un service de încredere. Un mecanic profesionist poate detecta urme de reparații anterioare prost făcute, scurgeri, uzură neobișnuită sau semne că mașina a fost implicată într-un accident. Iar când vorbim despre mașini de vânzare la mâna a doua, istoricul tehnic spune tot: dacă mașina a fost bine întreținută sau dacă te pregătești, de fapt, să cumperi o problemă cu patru roți.
Pe direktcar.ro, fie că alegi să licitezi, fie că te uiți în secțiunea de anunțuri clasice, ai acces la mașini de vânzare verificate, poți discuta direct cu vânzătorii și, foarte important, ai toate informațiile necesare pentru a lua o decizie în cunoștință de cauză. Platforma încurajează transparența și oferă suport în procesul de selecție.
Așa că, indiferent dacă alegi o mașină de vânzare Ford, Renault sau o Dacia, rezervă-ți timp pentru un test drive și o evaluare tehnică riguroasă. Nu sunt doar pași firești, ci pași inteligenți – care fac diferența între o alegere inspirată și o investiție regretabilă.
GREȘEALA 3: Nu verifici prețul real pe piață
Serios acum, ai da 100 de lei pe o pizza care costă în mod normal 40? Atunci de ce ai da mai mult pe o mașină?
E una dintre cele mai comune greșeli când vine vorba de cumpărat mașini de vânzare la mâna a doua – să nu verifici atent care e, de fapt, prețul corect pentru modelul care te interesează. Și da, entuziasmul te poate păcăli ușor. Ai găsit o mașină de vânzare Skoda care arată perfect, sau poate o Volkswagen pe care ți-o dorești de ceva timp, și ești gata să închizi ochii la un preț cam sus.
Dar adevărul e că piața auto second hand are niște repere clare, iar diferențele prea mari – fie în sus, fie în jos – ar trebui să-ți ridice niște semne de întrebare. Un preț prea mic poate ascunde probleme tehnice, iar un preț exagerat înseamnă, pur și simplu, că riști să pierzi bani.
Ce poți face? Înainte de orice decizie, compară. Caută oferte pentru modele similare, cu kilometraj apropiat, an de fabricație și dotări echivalente. Pe direktcar.ro, de exemplu, poți analiza rapid mai multe tipuri de mașini de vânzare Hyundai, Volkswagen sau Skoda, atât din zona de anunțuri clasice, cât și din licitațiile online – unde uneori poți prinde oferte chiar mai bune decât pe piața liberă.
În felul acesta îți faci o idee realistă și nu mai iei decizii impulsive. Așa cum vrei să știi ce plătești când mergi la un restaurant, la fel e normal să știi ce primești când cumperi o mașină de vânzare. Sau, și mai bine spus, să știi ce nu plătești în plus.
GREȘEALA 4: Alegi doar cu inima, nu și cu mintea
Știm cu toții senzația aia când vezi o BMW lucind în poze și te gândești: „Gata, asta e! E a mea!”. Dar, înainte să visezi prea tare, pune pe hârtie niște lucruri simple: cât consumă? Cât costă piesele? Cât o să te coste întreținerea în următorii 2-3 ani? Aici se face diferența între o achiziție bună și una impulsivă.
Sunt mulți care au început cu o mașină de vânzare Dacia, perfect adaptată la drumuri zilnice, buget decent și întreținere fără bătăi de cap. Dar au sfârșit prin a-și lua un Ford cu motor mare, doar pentru că „arată bine și se simte premium”. Iar după câteva luni au început să simtă ce înseamnă întreținerea „premium”.
Realitatea e că o mașină nu trebuie doar să-ți placă. Trebuie să se potrivească stilului tău de viață: faci naveta zilnic sau conduci doar ocazional? Ai familie cu copii sau mergi mai mult singur? Contează toate detaliile, de la portbagaj până la sistemele de siguranță.
Pe direktcar.ro găsești o mulțime de mașini de vânzare second hand, fie că vrei ceva economic, practic sau pur și simplu potrivit pentru bugetul tău. Fă-ți timp să cauți și gândește pe termen lung. Pentru că o mașină de vânzare la mâna a doua e mai mult decât un moft – e un partener de drum care trebuie ales cu capul, nu doar cu inima.
GREȘEALA 5: Nu folosești platforme sigure pentru achiziție
Când vine vorba de mașini de vânzare, platforma de unde alegi contează enorm. Nu doar pentru că vrei o experiență mai simplă, ci mai ales pentru că vrei siguranță. Date clare, istoricul real al mașinii, transparență în comunicare – toate astea ar trebui să fie minimumul, nu un bonus.
Pe direktcar.ro, lucrurile sunt făcute corect. Poți vedea exact istoricul unei mașini, ai acces la licitații transparente sau la anunțuri clasice, în funcție de ce preferi. Nu mai e nevoie să îți asumi riscuri inutile, să verifici singur fiecare detaliu sau să speri că vânzătorul e de bună credință.
Indiferent că te interesează mașini de vânzare Skoda, mașini de vânzare Renault sau alte mașini de vânzare la mâna a doua, e esențial să alegi un intermediar care îți oferă sprijin real. Direktcar nu doar listează anunțuri – ci creează un cadru sigur pentru tranzacție.
Așadar, înainte să faci o alegere impulsivă, întreabă-te: de ce să mergi pe încredere oarbă, când poți avea date, verificări și asistență reală? Alege platforma potrivită și crește-ți șansele să găsești mașini de vânzare second hand care chiar merită.
Așadar, achiziția unei mașini nu e doar despre aspect și motor. E despre alegeri calculate, despre răbdare și despre a ști ce să eviți. Recapitulăm:
- Nu te grăbi fără să verifici istoricul.
- Nu sări peste test drive și evaluarea tehnică.
- Nu plăti mai mult decât face – compară prețurile!
- Nu cumpăra doar cu inima – gândește practic.
- Nu ignora siguranța unei platforme serioase.
În final, cheia e simplă: verifică, compară, întreabă, testează. Nu te lăsa dus de val și nici de emoție. O mașină bună trebuie să fie și pe gustul tău, dar și pe măsura nevoilor tale reale.
Intră pe direktcar.ro și descoperă cele mai bune mașini de vânzare – fie că vrei mașini de vânzare Volkswagen, mașini de vânzare Audi sau pur și simplu o mașină de vânzare second hand care să-ți fie partener de încredere pe termen lung.
Cu opțiuni verificate, suport real și licitații transparente, direktcar.ro îți oferă cadrul ideal să faci o alegere inspirată. Începe de aici și mergi la drum cu încredere!
Uncategorized
Agenda GPeC SUMMIT 26-27 Mai este publicată: 2 Masterclass-uri, 19 speakeri, Expo și content practic despre tot ce e important în E-Commerce și Digital Marketing
De 20 de ani, GPeC SUMMIT este considerată cea mai importantă serie de evenimente de E-Commerce și Digital Marketing din Europa Centrală și de Est. Ediția din această primăvară se va desfășura pe 26-27 Mai la BT Stup (26 Mai) și la Teatrul Național București (27 Mai) și reunește 19 speakeri internaționali și români și peste 700 de participanți C-Level din rândul celor mai importante companii din domeniu. Agenda evenimentului conținând întregul program, speakerii și subiectele abordate a fost publicată pe site-ul GPeC și poate fi consultată aici: https://www.gpec.ro/gpec-summit-mai/agenda/Două sesiuni de Materclass alături de traineri internaționali
Pe 26 Mai au loc două Masterclass-uri în paralel, susținute de doi traineri internaționali cu vastă experiență în domeniu: Andy Crestodina și Els Aerts. Fiecare Masterclass durează 4 ore, iar evenimentul se desfășoară la BT Stup, în București:
- AI for Content Marketing & Lead Generation – Andy Crestodina, Top 3 Influenceri în Content Marketing la nivel global
- UX Research Done Right – Els Aerts, Expert în User Testing & Usability
Locurile sunt limitate la max. 20 de persoane pentru fiecare sesiune, iar prețul biletului de acces este de 159 EUR + TVA/persoană.
5 speakeri internaționali legendari în cadrul Conferinței GPeC și subiecte de maxim interes
Pe 27 Mai se desfășoară Conferința GPeC și GPeC Expo la Teatrul Național București care le aduc participanților 9 ore de conținut practic, precum și networking de calitate alături de peste 700 de participanți C-Level.
- Andy Crestodinaeste considerat de SEMrush unul din top 3 influenceri în Content Marketing din lume și autorul cărții Content Chemistry: The Illustrated Handbook for Content Marketing. El va vorbi la GPeC SUMMIT despre AI for better UX, copywriting and B2B lead generation;
- Mark Schaefereste considerat unul dintre cei mai buni autori, speakeri și consultanți de marketing la nivel global, scriind nu mai puțin de 10 cărți bestseller. Sesiunea lui din cadrul GPeC SUMMIT se intitulează How Humans Win in an AI Marketing World și este inspirată din ultima lui carte – Audacious – publicată anul acesta;
- Michael Kingeste unul dintre cei mai apreciați speakeri internaționali pe zona de SEO, Content Strategy și impactul A.I. generativ. Este CEO și fondatorul agenției de Performance Marketing iPullRank, iar în cartea sa, The Science of SEO, spulberă nenumărate mituri despre modul în care funcționează motoarele de căutare;
- Karl Giliseste Co-Fondatorul AGConsult și este inclus în Top 3 cei mai influenți Experți în Optimizarea Ratei de Conversie (CRO) din întreaga lume. Sesiunea lui se intitulează How not to suck at UX: 11 moments that changed the way I see UX and experimentation;
- Scott Brinkereste VP Platform Ecosystem la Hubspot și unul dintre pionierii industriei martech. În cadrul GPeC SUMMIT, Scott va vorbi despre Marketing in the Age of AI.
Unii dintre cei mai buni specialiști autohtoni
Alături de cei 5 speakeri internaționali, vor vorbi de pe scena GPeC SUMMIT unii dintre cei mai cunoscuți specialiști autohtoni precum: Irina Pencea (eMAG), Oana Dumitrescu (Google), Roxana Turquin (VISA), Cătălin Vlădescu (VTEX), Loredana Pipoș-Lupescu (Klarna), Dragoș Stanca (Edge Institute & BRAT), Tiberiu Dănețiu (Auchan), İrem Çağrı Yılandil (Trendyol), Cristi Movilă (OptiComm.AI), Dorin Boerescu (2Performant), Cristian Ignat (Canopy).
Conferință, Expo, și Networking Soirée cu elita Digital
În paralel cu Conferința GPeC din 27 Mai, se va desfășura GPeC Expo care reunește peste 25 de furnizori de servicii E-Commerce și Digital Marketing pentru a înlesni parteneriatele dintre aceștia și magazinele online aflate în căutarea de soluții pentru dezvoltarea afacerii.
În seara de 27 Mai, începând cu ora 18:10, invitații sunt așteptați la GPeC Networking Soirée – prilej de networking și socializare alături de reprezentanții C-Level ai celor mai importante companii din E-Commerce, Digital și Retail.
Înscrieri cu prețuri reduse până pe 16 Mai
Înscrierile sunt în desfășurare pe website-ul GPeC.ro, iar până pe 16 Mai prețurile biletelor sunt reduse semnificativ, acestea pornind de la doar 119 EUR + TVA / persoană. Detaliile și înscrierile la eveniment sunt disponibile pe website-ul GPeC: https://www.gpec.ro/gpec-summit-mai/
GPeC 2025 este o serie de evenimente fulfilled by eMAG
Gold Partner: FAN Courier
Supported by: Google
Silver Partner: VTEX
Recommended Payment Processor: NETOPIA Payments
Eveniment susținut de: Auchan, Banca Transilvania, Compari, cyber_Folks, Debonaire, DPD România, DWF, easySales, five elements digital, GTS, Innobyte, Klarna, Limitless Agency, MD Promo, MerchantPro, MTH Digital, Plăți.Online, Poșta Panduri, PTT Express, RTB House, Sinaps, VISA.
Parteneri Media Principali: Știrile PRO TV, VOYO
Partener Media Strategic: Ringier România
Official Radio: KISS FM
Official Hosting: HOSTERION
Uncategorized
Evitați problemele de securitate și funcționalitate prin actualizări automate
- 1. Asigurarea unei protecții constante împotriva amenințărilor cibernetice prin actualizări automate
- 2. Reducerea timpului de nefuncționare al site-ului prin automatizarea actualizărilor
- 3. Îmbunătățirea performanței site-ului prin actualizări automate continue
- 4. Economisirea timpului și a resurselor prin automatizarea proceselor de actualizare
- Asigurați securitatea și funcționalitatea continuă a site-ului cu actualizări automate profesionale
Importanța actualizărilor automate pentru a preveni vulnerabilitățile de securitate și problemele de funcționalitate ale site-ului
Menținerea unui site actualizat este esențială pentru a asigura securitatea și funcționalitatea optimă a platformei online. Actualizările automate pot preveni riscuri și pot îmbunătăți experiența utilizatorilor prin corectarea erorilor și aplicarea îmbunătățirilor necesare. Un site neactualizat devine vulnerabil la atacuri și întâmpină frecvent probleme tehnice, afectând astfel performanța generală. Colaborând cu o agenție specializată în administrare site web, companiile se pot asigura că actualizările sunt gestionate eficient și profesionist. O strategie proactivă menține site-ul rapid, funcțional și protejat împotriva amenințărilor online. Actualizările automate economisesc timp și resurse, oferind în același timp protecție constantă și adaptabilitate la schimbările de securitate. Un site bine administrat și actualizat continuu poate atrage mai mulți vizitatori și crește conversiile, îmbunătățind performanța afacerii.
1. Asigurarea unei protecții constante împotriva amenințărilor cibernetice prin actualizări automate
Mențineți securitatea site-ului cu actualizări automate pentru a proteja platforma online împotriva amenințărilor cibernetice
Actualizările automate joacă un rol crucial în menținerea securității site-ului și în protejarea acestuia împotriva atacurilor cibernetice. Companiile care implementează astfel de strategii își protejează datele și utilizatorii împotriva accesului neautorizat. O agenție de administrare site web aplică soluții eficiente pentru a se asigura că site-ul rămâne protejat în orice moment. Atacurile cibernetice devin tot mai sofisticate, iar un site neactualizat devine rapid vulnerabil. Actualizările automate aplică patch-uri de securitate esențiale, închizând breșele și îmbunătățind protecția datelor. Prin actualizări automate, companiile beneficiază de protecție continuă, fără a depinde de intervenții manuale frecvente. O abordare proactivă în securitate menține încrederea clienților și protejează reputația afacerii.
Actualizările automate asigură că toate componentele site-ului rămân compatibile cu cele mai recente măsuri de securitate. Agențiile specializate monitorizează aceste actualizări pentru a se asigura că site-ul este protejat constant și eficient. Astfel, fiecare element vulnerabil este remediat, iar utilizatorii beneficiază de un mediu sigur de navigare. Cu o strategie de actualizare automată, orice amenințare este gestionată rapid și eficient, minimizând riscurile de securitate. Pe măsură ce tehnologia avansează, companiile pot rămâne în siguranță, aplicând soluții actualizate pentru a face față noilor provocări. Protecția automată și constantă permite afacerilor să se concentreze pe creștere, fără griji legate de securitatea online. Optarea pentru actualizări automate oferă o siguranță continuă și o performanță optimizată pentru site-uri.
2. Reducerea timpului de nefuncționare al site-ului prin automatizarea actualizărilor
Minimizați perioadele de nefuncționare și îmbunătățiți experiența utilizatorilor prin actualizări automate eficiente și rapide
Actualizările automate contribuie semnificativ la reducerea perioadelor de nefuncționare a site-ului, menținând platforma funcțională și accesibilă. Atunci când un site nu este actualizat corespunzător, poate întâmpina erori tehnice și probleme de compatibilitate. O agenție specializată în servicii web design, cum este CSDesign, implementează soluții care minimizează aceste riscuri, oferind o funcționalitate constantă. Site-urile neactualizate se confruntă deseori cu perioade lungi de inactivitate, afectând astfel experiența utilizatorilor și afacerile. Actualizările automate gestionează eficient modificările necesare, menținând site-ul operativ și evitând perioadele de întrerupere. Astfel, afacerile își pot desfășura activitatea continuu, fără întreruperi neprevăzute sau costuri suplimentare. Cu actualizări automate, site-ul este întotdeauna pregătit să ofere o experiență fluidă și performantă.
Actualizările automate optimizează procesele de funcționare ale site-ului, oferind o experiență stabilă utilizatorilor. Companiile beneficiază de acces continuu la platformă, menținând serviciile și produsele disponibile oricând, fără întârzieri. Firmele de web design aplică soluții care îmbunătățesc funcționarea generală, prevenind posibilele probleme tehnice sau incompatibilități. Un site care funcționează fără întreruperi atrage mai mulți vizitatori și contribuie la creșterea conversiilor și a vânzărilor. Pe termen lung, minimizarea perioadelor de nefuncționare contribuie la reputația și succesul afacerii în mediul online. Asigurându-vă că actualizările sunt aplicate în mod automat, reduceți riscul unor probleme majore și păstrați site-ul activ. O strategie eficientă de actualizări automate aduce stabilitate și un impact pozitiv asupra performanței generale.
3. Îmbunătățirea performanței site-ului prin actualizări automate continue
Asigurați o performanță optimă a site-ului cu actualizări automate continue, adaptate schimbărilor și optimizărilor de performanță
Actualizările automate nu doar că mențin site-ul în siguranță, dar contribuie și la îmbunătățirea performanței generale. Pe măsură ce tehnologiile avansează, companiile pot beneficia de optimizări care cresc viteza și eficiența site-ului. O firmă de realizare site web aplică soluții automate pentru a menține site-ul actualizat cu cele mai noi îmbunătățiri. Menținând performanța la un nivel ridicat, site-ul devine mai atractiv pentru vizitatori și crește rata de conversie. Automatizarea actualizărilor ajută la implementarea rapidă a modificărilor, asigurând performanța optimă fără întârzieri sau erori. O astfel de abordare proactivă aduce avantaje considerabile și permite afacerilor să se concentreze pe dezvoltare. Implementarea actualizărilor automate permite optimizarea constantă, asigurând o experiență excelentă pentru utilizatori.
Site-urile care beneficiază de actualizări automate sunt mereu pregătite să adopte cele mai noi optimizări. Actualizările constante și automate asigură că platforma funcționează la capacitate maximă, îmbunătățind experiența generală a utilizatorilor. Agențiile de web design utilizează tehnici moderne pentru a asigura că fiecare modificare contribuie la optimizarea performanței. Cu o performanță optimă, site-ul se încarcă mai rapid, oferind o experiență fluidă pentru utilizatori, indiferent de dispozitiv. Actualizările automate sunt o investiție valoroasă pentru orice afacere care dorește să își mențină site-ul competitiv și eficient. Adaptarea continuă la noi optimizări contribuie la succesul pe termen lung al oricărei platforme online. Implementați actualizări automate pentru a menține un avantaj constant și o performanță de vârf.
4. Economisirea timpului și a resurselor prin automatizarea proceselor de actualizare
Economisiți timp și resurse esențiale pentru afacerea dumneavoastră prin automatizarea proceselor de actualizare ale site-ului
Actualizările automate sunt o soluție eficientă pentru companiile care doresc să economisească timp și resurse esențiale. În loc să efectueze manual fiecare actualizare, companiile pot opta pentru soluții automatizate care gestionează acest proces în mod eficient. Agențiile specializate în administrare site web, cum este CSDesign, implementează soluții automatizate care optimizează procesele de actualizare fără efort suplimentar. Automatizarea reduce costurile asociate intervențiilor manuale și minimizează timpul necesar pentru a menține site-ul actualizat. Companiile pot aloca astfel resursele salvate către alte proiecte și inițiative de dezvoltare a afacerii. O strategie de actualizare automată optimizează nu doar costurile, ci și timpul și efortul investit. Soluțiile automatizate de actualizare asigură funcționalitatea continuă și mențin platforma pregătită pentru succes.
Automatizarea actualizărilor aduce numeroase beneficii, oferind companiilor flexibilitate și eficiență în administrarea site-urilor. Agențiile specializate aplică soluții moderne pentru a reduce complexitatea și resursele necesare procesului de actualizare. Cu soluții automatizate, echipa dumneavoastră poate gestiona resursele mai eficient, concentrându-se pe creșterea și extinderea afacerii. O astfel de abordare strategică aduce rezultate excelente pe termen lung, menținând site-ul în siguranță și funcțional. Implementarea actualizărilor automate optimizează fiecare aspect al funcționării site-ului, reducând costurile operaționale și îmbunătățind eficiența generală. Alegerea unei agenții profesioniste aduce siguranță și stabilitate prin aplicarea unor strategii eficiente și automatizate. Automatizați actualizările pentru a economisi timp prețios și a optimiza resursele alocate dezvoltării afacerii dumneavoastră.
Asigurați securitatea și funcționalitatea continuă a site-ului cu actualizări automate profesionale
Actualizările automate joacă un rol esențial în menținerea funcționalității și securității platformelor online. Colaborarea cu o agenție web experimentată, cum este CSDesign, oferă soluții automate care asigură protecție și performanță constantă. Optați pentru servicii profesionale de realizare site web care vă pot îmbunătăți eficiența și prezența online. Implementarea actualizărilor automate este o investiție inteligentă care menține site-ul competitiv și pregătit pentru noi provocări.
Folosirea actualizărilor automate asigură că afacerea dumneavoastră rămâne protejată și funcțională, indiferent de schimbările tehnologice. Companiile care își automatizează procesele de actualizare reduc riscurile de securitate și economisesc timp și resurse. Optați pentru o soluție completă de administrare a site-ului pentru a rămâne competitiv și relevant pe piață. Un site bine întreținut și actualizat automat atrage mai mulți clienți și contribuie la creșterea afacerii pe termen lung.
-
Sport4 ani ago
Masajul Lingam – Ghid pentru un orgasm intens
-
Oameni3 ani ago
Soluții de iluminare Logic Light pentru un apartament
-
Politichie5 ani ago
Ministrul justitiei Catalin Predoiu – promotor de fakenews, manipulari si dezinformari cu privire la SIIJ
-
Politichie2 ani ago
Vine Ceaușescu !?
-
Politichie5 ani ago
MESAJE SFÂNTUL ION 2020. Cele mai frumoase urări şi felicitări pentru rudele şi prietenii care poartă numele Sfântului Ioan
-
Politichie5 ani ago
VERGIL CHITAC, VICTIMA A CORONAVIRUSULUI DAR SI A FAPTULUI CA ESTE CANDIDAT LA PRIMARIA CONSTANTA
-
Uncategorized6 ani ago
Avantajele si dezavantajele de a lucra intr-un coafor
-
Politichie5 ani ago
Frați masoni, reuniți în SRL si ultimul mare șpăgar de suflete, nejudecat încă