Uncategorized
Liviu Dragnea audiat ca martor in “ciudatul” dosar de coruptie intocmit de unitatea de “elita” a DNA ST Ploiesti lui Valeriu Zgonea

Liviu Dragnea a fost scos azi din Penitenciarul Rahova și dus la Tribunalul București pentru a fi audiat în calitate de martor în dosarul în care Valeriu Zgonea, fostul preşedinte al Camerei Deputaţilor, este acuzat de trafic de influenţă.
Reamintim ca, pe data de 05.01.2018, ziarul Incisiv de Prahova publicat in EXCLUSIVITATE articolul “Ciudateniile rechizitoriului DNA Ploiesti in cazul traficului de influenta a lui Valeriu Zgonea/”Miroase” a SRI cu “CAMPUL TACTIC” al lui DUMBRAVA”.
Reiteram ca, fostul deputat Valeriu Zgonea, cel cu serviciul in suflet, a fost trimis in judecata de catre Serviciul Teritorial Ploiești intrucat au finalizat dosarul penal in care fostul președinte al Camerei Deputaților, Valeriu Zgonea este acuzat de procurorii anticoruptie de infracțiunea de trafic de influență, pentru un prejudiciu estimat la peste 60.000 lei si am aratat “ciudateniile” din acest dosar penal intocmit de unitatea de “elita” a DNA din Ploiesti.
Din comunicatul DNA, http://www.pna.ro/comunicat.xhtml?id=8612, rezulta ca “În perioada cu iulie 2012 – aprilie 2013, când îndeplinea funcția de președinte al Camerei Deputaților și totodată vicepreședinte al unei formațiuni politice, inculpatul Zgonea Valeriu – Ștefan a acceptat promisiunea făcută de inculpatul Dobrică Dumitru, consilier județean, privind primirea de foloase necuvenite pentru sine, în schimbul influenței pe care a lăsat să se creadă că o are asupra unor funcționari publici și a promis că-i va determina să numească într-o importantă funcție publică o rudă a lui Dobrică Dumitru(…). La data de 22 aprilie 2013, ca urmare a demersurilor făcute de Zgonea Valeriu – Ștefan, persoana respectivă a fost numită în funcția de președinte al Centrului Național de Management pentru Societatea Informațională din cadrul Ministerului pentru Societatea Informațională, deși nu avea pregătire de specialitate în domeniu. Ulterior, tot ca urmare a demersurilor făcute de Zgonea Valeriu – Ștefan, persoana respectivă și-a păstrat funcția la nivelul administrației publice centrale, fiind numită, la data de 23 ianuarie 2014, în funcția de subsecretar de stat în cadrul Ministerului Comunicațiilor și Societății Informaționale. ”
Dar ce constatam ca traficul de influenta al inculpatului Zgonea a fost materializat intrucat “persoana respectiva”, adica Ionela Viorela DOBRICĂ, actual deputat PSD file:///C:/Users/user/Downloads/Dobrica%20Ionela%20Viorela.html, a fost numita in mai multe functii publice de conducere/demnitate publica de catre persoane cu rang inalt in statul roman.
Ca atare se pune o intrebare oare procurorii DNA nu au cercetat si cine sunt persoanele la care, in mod sigur, dl. Zgonea a apelat pentru materializarea traficului de influenta astfel incat dna. Dobrica sa fie numita in functiile nominalizate de magistratii DNA. Dar persoana beneficiara a acestor functii de demnitate publica nu credeti ca ar fi tebui sa fie intrebata daca stia de aranjamentle tatalui/rudei sale cu dl. Zgonea, cu atat mai mult cu cat s-a bucurat din 2013 de foloase necuvenite prin numirea in functiile specificate in cauza penala, intrucat nu cred ca a considerat ca i se cuveneau aceste demnitati pentru “merite deosebite politice in structura de tineret a PSD – Buzau”, iar tainuirea cunoasterii intelegerii dintre cei doi inculpati poate reprezenta premisele unei infractiuni, dar evident ca tainuirea savarsita de un membru de familie in codul penal romanesc nu se pedepseste. Oare ce moralitate poate avea o astfel de persoana si cum poate continua in functii de demnitate publica o cariera de invidiat!
Dar sa ne intoarcem la celelalte persoane care au contribuit, evident dezinteresat, in ascensiunea profesionala a dna. Dobrica, datorita traficului de influenta al lui Zgonea stabilit prin rechizitoriu de procurorii anticoruptie si anume la cei care ar fi putut sa o numeasca in functiile anterior precizate prin comunicatul DNA, intruct Zgonea nu avea aceasta putere formala-decizionala de a propune si nominaliza in functii publice guvernamentale ideoarece exista separatia puterilor in stat consfintita prin Constitutia Romaniei.
Deci cine credeti ca ar fi putut fi, desigur raspunsul se afla in sptiul public si usoar de identificat, oare procurorii DNA au facut acest lucru, intrucat nu exista nicio mentiune publica si la implicarea altor persoane in dosarul penal trimis in judecata. Poate vom afla cand incep dezbaterile publice in cauza respectiva sau Zgonea va spune si cu cine a traficat influenta sa in guvernul Romaniei pentru numirea persoanei beneficiare de foloase necuvenite adica functiile de presedinte al Centrului National de Management pentru Societatea Informationala (aprilie 2013 – ianuarie 2014), structura din în subordinea Ministerului Comunicațiilor și Societății Informaționale/Ministerului Societății Informaționale, respectiv subsecretar de stat in Ministerul Comunicatiilor si pentru Societatea Informationala (ianuarie 2014 – decembrie 2015).
Verificand cine a fost ministu al Societatii Informationale in anul 2013, avem o surpriza, oare?, constatam ca ministru nu era nimeni altul decat Dan NICA, actualmente europarlamentar si implicat in unele dosare Microsoft…(conform informatiilor publice ale DNA si presa), fata de care Zgonea a avut desigur influenta intrucat dna. Dobrica a fost numita presedinte al Centrului National de Management pentru Societatea Informationala – CNMSI, dupa cum singura a scris in CV sau postat pe site-ul Camerei Deputatilor. Interesant este faptul ca nu am putut gasi public, sau in Monitorul Oficial, dispozitia/ordinul de ministru prin care Ionela Dobrica a fost numita in functia publica anterior mentionata, dupa cum se specifica prin Hotărârea nr. 1439/2009 privind înființarea Centrului Național de Management pentru Societatea Informațională și a Centrului Național România Digitală, respectiv art.7 (1) “Activitatea curentă a CNMSI este asigurată de un președinte ajutat de un vicepreședinte, numiți prin ordin al ministrului comunicațiilor și societății informaționale” .
Ulterior, evident ca la propunerea lui DAN NICA, in calitate de ministru societatii informationale, si a lui Zgonea, prin trafic de influenta, a fost eliberata in ianuarie 2014 din functia detinuta la CNMSI si numita subsecretar de stat la Ministerul pentru Societatea Informationala prin Decizia nr. 16/2014 pentru numirea doamnei Ionela Viorela Dobrică în funcția de subsecretar de stat la Ministerul pentru Societatea Informațională, semnata de catre nimeni altul decat de primul-ministru VICTOR-VIOREL PONTA ( “Articol Unic. – Începând cu data intrării în vigoare a prezentei decizii, doamna Ionela Viorela Dobrică se numește în funcția de subsecretar de stat la Ministerul pentru Societatea Informațională.”) . Oare de ce a facut PONTA aceasta numire in functia de subsecretar de stat la MSI a dna. Ionela Viorela Dobrica, nici dansul si nici DAN NICA nu cunoasteau nimic despre interesele lui Zgonea si a celuilalt inculpat Dumitru Dobrica, numirea a fost o simpla coincidenta pliata pe discutiile si traficul de influenta a lui Zgonea si cetateanul Dobrica? (prin Decizia nr. 381/2015 privind eliberarea doamnei Ionela Viorela Dobrică din funcția de subsecretar de stat la Ministerul Comunicațiilor și pentru Societatea Informațională, semnata de primul ministru Dacian Julien Ciolos, a fost eliberata din functia detinuta. Dar cum de a mentinut-o in functie timp de un an guvernul de tehnocrati pe dna. Dobrica, reprezentanta a PSD, cred ca este o alta intrebare cu referire stia si dl. Ciolos de influenta lui Zgonea, da sau nu?)
Greu de crezut ca Victor Ponta si Dan Nica nu au stiu ceva din intelegerile celor doi inculpati si daca au stiu oare nu au tainuit o infractiune etc….. Cum isi fac meseria de anchetatori si aparatori ai intereselor statului magistratii DNA in aceasta speta daca au trimis in instanta un rechizitoriu cu doar doua personaje inculpate iar cei care au materializat numirea in functiile de demnitate publica sunt bine mersi!
Serviciile de informatii nu au mai colaborat in echipe mixte in perioada 2013 -2016 cu magistratii din campul tactic al lui Dumbrava, sa nu fi avut date/informatii cu privire la activitatile actualmente incriminate ca fiind penale ale lui Zgonea, Dobrica si a sprijinitorilor Victor Ponta si Dan Nica (poate ca mai sunt si altii implicati in lantul de influenta) in materializarea consolidarii carierei profesionale ale beneficiarului de foloase necuvenite prin numirea in functiile de demnitate publica? Ec Adrian Radu
Uncategorized
Care sunt cele mai sustenabile tipuri de carton?

Într-o vreme în care sustenabilitatea nu mai este doar un concept idealist, ci o necesitate stringentă, alegerea materialelor pentru ambalaje devine un gest de responsabilitate. Cartonul, un material aparent banal, a căpătat o nouă valoare în contextul actual, devenind un simbol al grijii față de mediu.
Astăzi, criteriile care definesc calitatea cartonului nu mai țin doar de preț sau rezistență, ci și de capacitatea sa de a fi reciclat, refolosit sau obținut din surse regenerabile. De aceea, este esențial să înțelegem diferențele dintre tipurile de carton, pentru a face alegeri informate și durabile.
Cartonul kraft: naturalețe și rezistență
Cartonul kraft este unul dintre cele mai apreciate materiale pentru ambalaje sustenabile, grație simplității și robusteții sale. Numele său provine din germană, „kraft” însemnând „putere”, o aluzie directă la durabilitatea acestui tip de carton.
Fabricat din fibre lungi de celuloză, provenite în special din lemn de conifere, cartonul kraft este biodegradabil și complet reciclabil. Culoarea sa brună, specifică, indică un proces minim de prelucrare, fără albire chimică. Tocmai de aceea, este frecvent ales de brandurile care doresc să transmită o imagine autentică și ecologică.
Este folosit într-o varietate de contexte – de la cutii de expediere la pungi și ambalaje pentru produse alimentare, inclusiv caserole prajituri – păstrând o estetică plăcută și o funcționalitate excelentă. Această versatilitate face din cartonul kraft o soluție practică și prietenoasă cu mediul.
Cartonul reciclat: eficiență în economie circulară
Cartonul reciclat joacă un rol-cheie în eforturile de protejare a resurselor naturale. Obținut din deșeuri de hârtie și carton, acest material este un exemplu concret al principiilor economiei circulare. Culoarea sa este, de regulă, mai închisă, iar textura, ușor neuniformă – semne că a trecut prin mai multe cicluri de utilizare.
Folosirea acestui tip de carton înseamnă mai puține defrișări, un consum redus de apă și energie și emisii mai scăzute de dioxid de carbon. În plus, susține industrii locale și încurajează colectarea separată a deșeurilor, contribuind astfel la o cultură mai responsabilă.
Cartonul reciclat este frecvent utilizat pentru cutii de transport, ambalaje industriale, căptușeli și separatoare. Deși nu este ideal pentru ambalaje care necesită un aspect sofisticat sau contact direct cu alimentele, rămâne o soluție excelentă pentru nevoi funcționale și volume mari.
Cartonul ondulat: structură inteligentă și protecție
Cartonul ondulat – sau cartonul tip val – este prezent în aproape toate domeniile în care se transportă sau depozitează produse fragile ori voluminoase. Structura sa specială, cu un strat interior ondulat între două straturi plane, oferă o combinație reușită între greutate redusă și rezistență la compresiune.
Se poate fabrica atât din fibre virgine, cât și din materiale reciclate. Prin urmare, impactul său ecologic depinde în mod direct de sursa materiei prime. Variantele certificate FSC sau realizate integral din reciclare sunt cele mai sustenabile.
Cartonul ondulat este ușor de modelat, tipărit și personalizat, ceea ce îl face extrem de adaptabil. Este utilizat în comerțul online, logistică, industria alimentară și multe alte sectoare. Datorită greutății sale reduse, contribuie și la scăderea consumului de combustibil în transporturi, reducând astfel emisiile indirecte.
Cartonul alb sau satinat: rafinament cu măsură
Cartonul alb, cu finisaj satinat sau lăcuit, este preferat în ambalajele premium – cosmetice, produse farmaceutice sau gourmet. Aspectul său elegant este obținut printr-un proces de albire chimică, uneori completat cu straturi de lac sau alte tratamente estetice.
Deși este mai puțin ecologic decât variantele brute, poate fi totuși produs responsabil. Atunci când provine din surse certificate și este realizat într-un sistem cu control al emisiilor și al deșeurilor, impactul său poate fi limitat.
Pentru a reduce efectele negative, se pot folosi cerneluri pe bază de apă, finisaje biodegradabile și metode de producție sustenabile. În acest mod, cartonul alb poate oferi o experiență vizuală de calitate fără a compromite complet principiile ecologice.
Cartonul compostabil și biodegradabil: soluții pentru viitor
În ultimii ani, tot mai mulți producători experimentează cu variante de carton care se descompun complet în natură. Diferența dintre compostabil și biodegradabil ține de condițiile necesare pentru degradare: primul necesită un mediu controlat (temperatură, umiditate, enzime), în timp ce al doilea poate fi absorbit de ecosistem și în condiții naturale, dar într-un interval mai lung.
Aceste tipuri de carton sunt adesea realizate din fibre vegetale combinate cu adezivi naturali și cerneluri fără metale grele. Sunt ideale pentru ambalaje alimentare, articole de unică folosință sau produse distribuite în cadrul evenimentelor ecologice.
Costurile încă ridicate și infrastructura limitată pentru compostare sunt obstacole reale, dar direcția este clară: ambalajele compostabile devin tot mai importante în tranziția către un model de consum sustenabil.
Obstacole și dileme în alegerea cartonului ecologic
Deși intențiile pot fi bune, alegerea unui carton sustenabil nu este întotdeauna simplă. Un carton reciclat poate ascunde un proces de producție poluant, iar un carton kraft poate proveni din păduri exploatate ilegal. Sustenabilitatea reală nu se reduce doar la aspectul materialului, ci implică întregul lanț de producție: de la proveniența fibrelor la modul de transport și opțiunile de reciclare.
Certificările ecologice – precum FSC, PEFC sau Blauer Engel – oferă garanții importante. De asemenea, este esențial ca producătorii să fie transparenți în privința proceselor tehnologice, iar consumatorii să fie informați și atenți la etichete.
O altă provocare este lipsa infrastructurii pentru colectare și reciclare în anumite zone. În absența acesteia, chiar și cele mai sustenabile ambalaje pot ajunge în gropile de gunoi sau în natură. De aceea, educația ecologică și colaborarea dintre autorități, companii și cetățeni rămân cruciale.
Cartonul – între funcționalitate și etică
Cartonul este, fără îndoială, unul dintre cele mai versatile și ecologice materiale de ambalaj disponibile în prezent. Dar nu toate tipurile de carton sunt egale din punctul de vedere al sustenabilității. Diferența stă în modul în care este produs, folosit și eliminat din circuitul de consum.
Cartonul kraft, reciclat, ondulat sau compostabil oferă fiecare avantaje specifice, dar eficiența lor depinde de contextul în care sunt folosite și de responsabilitatea cu care sunt gestionate. Alegerea unui carton sustenabil înseamnă să ne uităm dincolo de suprafață și să ne asumăm consecințele deciziilor noastre.
Fie că ești antreprenor, designer de ambalaje sau consumator obișnuit, puterea de a influența direcția în care mergem aparține fiecăruia dintre noi. Prin alegeri informate, putem transforma cartonul dintr-un simplu material de ambalaj într-un instrument real de protejare a mediului.
Uncategorized
Cum sa alegi o solutie avantajoasa de inchirieri auto

Turistii straini aleg libertatea pe patru roti: Romania se exploreaza cel mai bine cu o masina inchiriata de la Otopeni
Romania devine pe zi ce trece o destinatie mai atragatoare pentru vizitatorii internationali. Dincolo de peisajele spectaculoase si mostenirea culturala bogata, tara ofera o experienta autentica, din ce in ce mai cautata de turistii moderni. Acestia nu mai vor sa fie doar spectatori, ci exploratori in toata regula, cu agenda proprie si itinerariu flexibil. In acest context, mobilitatea capata o importanta majora, iar serviciile de inchirieri auto otopeni , precum cele oferite de inchirieriauto-otopeni.com, devin o alegere fireasca si eficienta.
Nevoia de mobilitate personalizata transforma modul in care se calatoreste in Romania
Schimbarea vine din preferintele calatorilor. Turistul de astazi vrea sa se bucure de libertate totala. Nu mai este suficient sa ajunga din punctul A in punctul B, ci vrea sa opreasca in drum, sa exploreze rute mai putin cunoscute si sa faca detururi spontane in functie de inspiratie. Pentru toate acestea, transportul conventional nu ofera raspunsuri. In schimb, inchirierea unei masini asigura autonomie, confort si, poate cel mai important, flexibilitate totala.
Aeroportul Otopeni – punctul de start pentru aventurile romanesti
Fiind cel mai mare aeroport din tara, Otopeni reprezinta poarta principala de intrare in Romania pentru calatorii straini. Odata ajunsi aici, acestia cauta solutii de deplasare care sa le permita sa ajunga rapid si usor in orice colt al tarii. In loc sa piarda timp cu schimburi de autobuze sau trenuri, majoritatea aleg sa preia o masina direct de la aeroport. In acest sens, inchirieriauto-otopeni.com vine cu o oferta bine gandita: o flota variata, servicii rapide si transparente si acces imediat la autoturisme moderne, chiar din zona terminalului.
De ce aleg turistii sa inchirieze o masina in Romania?
Exista mai multe motive clare pentru care inchirierile auto sunt din ce in ce mai populare in randul strainilor care viziteaza Romania:
- Economisesc timp pretios – Nu mai depind de orare, intarzieri sau rute limitate.
- Acces la zone greu de atins cu transportul public – Satele traditionale, drumurile forestiere, traseele montane.
- Costuri mai mici pentru grupuri sau familii – Impartirea costurilor face ca inchirierea sa fie eficienta financiar.
- Confortul si intimitatea unei calatorii personale.
inchirieriauto-otopeni.com – solutia completa pentru mobilitate moderna
Ce face ca aceasta platforma sa fie preferata de calatorii straini? In primul rand, profesionalismul. Procesul de rezervare este simplu si clar, fara taxe ascunse sau conditii complicate. Clientul poate alege masina dorita in doar cateva minute, cu posibilitatea de a adauga servicii suplimentare, asigurari sau optiuni pentru soferi tineri. In plus, echipa ofera asistenta permanenta, astfel incat fiecare drum sa fie lipsit de griji.
Masinile de 7 locuri – raspunsul ideal pentru familii si grupuri
O categorie tot mai cautata in portofoliul inchirieriauto-otopeni.com este reprezentata de autoturismele cu 7 locuri. Acestea se adreseaza in special turistilor care calatoresc in grupuri restranse sau familiilor extinse. Cu spatiu generos, portbagaj incapator si dotari moderne, masinile de 7 locuri sunt perfecte pentru excursii mai lungi, trasee montane sau tururi extinse ale Romaniei. Astfel, tot grupul poate calatori impreuna, fara sa fie nevoie de inchirierea a doua masini sau de compromisuri in ceea ce priveste confortul.
O tara de explorat pas cu pas – sau mai bine zis, kilometru cu kilometru
Romania este una dintre acele destinatii care se dezvaluie treptat. Fie ca vorbim despre drumurile Transfagarasan si Transalpina, despre cetatile din Transilvania sau despre manastirile pictate din Moldova, majoritatea acestor obiective sunt accesibile cu masina. Uneori, un tren nu duce pana acolo. Alteori, autobuzul vine o data pe zi sau niciodata. Masina inchiriata ofera acces complet si deschide orizonturi noi, dincolo de traseele turistice obisnuite.
Servicii adaptate nevoilor reale ale turistului modern
inchirieriauto-otopeni.com intelege ca fiecare turist are cerinte diferite. De aceea, platforma permite personalizarea completa a rezervarii: alegerea tipului de masina, perioada, locatia de preluare si predare, dar si optiuni precum scaune pentru copii, GPS sau sofer aditional. In plus, turistii straini pot beneficia de contracte clare, in limba engleza, si suport non-stop, ceea ce le ofera siguranta si predictibilitate.
Preturi transparente, fara surprize neplacute
Unul dintre cele mai importante aspecte pentru clientii internationali este transparenta. inchirieriauto-otopeni.com ofera un sistem clar de tarifare, unde clientul stie exact cat plateste si ce primeste in schimb. Nu exista costuri ascunse, iar politica de combustibil este bine explicata. Aceasta abordare genereaza incredere si fidelitate – doi factori esentiali intr-o piata extrem de competitiva.
Impact pozitiv asupra turismului local
Prin inchirierea unei masini, turistii straini contribuie direct la dezvoltarea turismului local. Pot ajunge in zone mai putin accesibile, unde cheltuie bani in pensiuni, restaurante, muzee locale sau ateliere traditionale. Astfel, inchirierea auto devine nu doar o solutie practica, ci si un sprijin real pentru economia locala si comunitatile din zonele rurale sau montane.
Fara bariere: mobilitate reala pentru calatorii liberi
Fie ca e vorba de o excursie de weekend la Brasov, de un traseu de o saptamana prin Maramures sau de un circuit cultural prin sudul Romaniei, masina inchiriata iti ofera control total asupra planurilor. Nu mai esti limitat de rute fixe sau orare impuse. Poti alege sa ramai mai mult intr-un loc care te cucereste sau sa schimbi directia in ultima clipa, dupa instinct. Aceasta forma de calatorie este apreciata tot mai mult de turistii straini care viziteaza Romania.
Flota moderna, adaptata tuturor categoriilor de clienti
inchirieriauto-otopeni.com nu se adreseaza doar turistilor de leisure. Printre clienti se numara si oameni de afaceri, delegatii internationale sau expati care revin temporar in tara. De aceea, flota include modele variate: de la autoturisme economice de oras, pana la SUV-uri premium sau van-uri spatioase. Toate sunt verificate tehnic, curate si pregatite pentru drum, iar intreg procesul de predare si returnare este rapid si eficient.
Masinile de 7 locuri: confort, eficienta si economie
Pentru cei care calatoresc in familie sau in grupuri mici, inchirierile auto de 7 locuri sunt alegerea inteligenta. Nu doar ca asigura suficient spatiu, dar permit si transportul bagajelor fara restrictii. In plus, costurile se pot imparti, ceea ce transforma o vacanta care parea costisitoare intr-una accesibila si bine organizata. inchirieriauto-otopeni.com ofera astfel de modele intr-o stare impecabila, cu toate dotarile moderne si consumuri optimizate pentru drumuri lungi.
Tehnologie si digitalizare – o experienta fara batai de cap
In era digitala, turistii apreciaza viteza si simplitatea. Platforma inchirieriauto-otopeni.com functioneaza perfect pe mobil, oferind optiuni clare, rezervari rapide si confirmari instant. De la primul click pana la predarea masinii, totul este gandit pentru a oferi un proces lin si lipsit de stres. Chiar si documentatia necesara este redusa la minim, iar formalitatile se pot finaliza in cateva minute.
Concluzie: Romania devine mai frumoasa cand o descoperi in propriul ritm
Pentru turistii straini care aleg Romania, mobilitatea este cheia unei experiente reusite. Libertatea de a explora, de a opri cand si unde vor, de a se abate de la drum sau de a schimba planurile in mers transforma o simpla vacanta intr-o adevarata aventura. Iar totul incepe cu alegerea unei masini potrivite.
inchirieriauto-otopeni.com raspunde acestei nevoi cu servicii rapide, profesioniste si flexibile, direct din inima aeroportului Otopeni. Cu o flota moderna, preturi corecte si optiuni pentru toate gusturile – inclusiv inchirieri auto Bucuresti 7 locuri – platforma devine partenerul ideal pentru orice calator.
Daca vrei sa descoperi Romania in ritmul tau, cu autonomie si siguranta, raspunsul e simplu: porneste la drum cu o masina inchiriata inteligent.
Uncategorized
Servicii profesionale de deblocări ușă auto, oriunde în București

Se întâmplă mai des decât crezi. Un moment de neatenție, un sistem de închidere automată, o telecomandă care refuză să mai funcționeze… și ușa mașinii e blocată, iar cheia e în interior. Panică, nervi, întrebarea „acum ce fac?”. Din fericire, răspunsul e simplu: Deblocare Rapidă, echipa care se ocupă de deblocări ușă auto în București și împrejurimi, rapid, fără daune și fără stres.
Nu spargi, nu forțezi – doar ne suni
Știm cât de important e să nu agravezi problema. De aceea, venim pregătiți cu tot ce trebuie pentru a deschide ușa fără să lăsăm urme. Fără geam spart, fără zgarieturi, fără încuietori forțate. Folosim unelte speciale, tehnici profesionale și lucrăm cu toate tipurile de mașini – de la cele clasice, până la cele cu sisteme moderne de blocare.
Deblocări rapide, non-stop, pentru orice marcă
Indiferent de modelul mașinii sau ora din zi (sau noapte), suntem gata să intervenim. Ne mișcăm repede și ajungem, de regulă, în 20–30 de minute. Fie că ești acasă, la serviciu sau în parcare la supermarket, ne deplasăm acolo unde ai nevoie. Oferim deblocări ușă auto 24/7 – pentru că astfel de incidente nu țin cont de program.
Preț clar, fără surprize
Când ne suni, îți spunem direct cât va costa și în cât timp ajungem. Fără taxe ascunse, fără devize la fața locului. E simplu, corect și rapid. Clienții ne recomandă tocmai pentru seriozitatea și predictibilitatea cu care tratăm fiecare intervenție.
Deblocare Rapidă – Când ușa nu cedează, noi rezolvăm
Alegând Deblocare Rapidă, nu câștigi doar acces la mașină – câștigi timp, liniște și o experiență lipsită de stres. Facem zilnic deblocări de ușă auto și știm exact cum să procedăm pentru ca totul să decurgă rapid și fără complicații. E genul de serviciu pe care nu-l cauți des… dar când ai nevoie de el, e bine să știi pe cine suni.
-
Sport5 ani ago
Masajul Lingam – Ghid pentru un orgasm intens
-
Oameni3 ani ago
Soluții de iluminare Logic Light pentru un apartament
-
Politichie6 ani ago
Ministrul justitiei Catalin Predoiu – promotor de fakenews, manipulari si dezinformari cu privire la SIIJ
-
Politichie3 ani ago
Vine Ceaușescu !?
-
Politichie6 ani ago
MESAJE SFÂNTUL ION 2020. Cele mai frumoase urări şi felicitări pentru rudele şi prietenii care poartă numele Sfântului Ioan
-
Politichie5 ani ago
VERGIL CHITAC, VICTIMA A CORONAVIRUSULUI DAR SI A FAPTULUI CA ESTE CANDIDAT LA PRIMARIA CONSTANTA
-
Uncategorized6 ani ago
Avantajele si dezavantajele de a lucra intr-un coafor
-
Politichie6 ani ago
Frați masoni, reuniți în SRL si ultimul mare șpăgar de suflete, nejudecat încă