Atunci când începe operațiunea de creare logo este esențial să ții cont de faptul că o siglă se bazează pe patru aspecte importante, pe care trebuie să le ofere.

1.Eficacitate

Sigla ta ar trebui să reprezinte proiectul tău, de exemplu, să reflecte o idee, valori, un produs sau un serviciu – sau poate pur și simplu pune numele în centrul atenției. Aici, valorile empirice sunt adesea folosite. De exemplu, ce simbol pentru industria ta este ancorat în inconștientul colectiv, cum (și dacă) este preluat și procesat într-un mod original sau dezvoltat în continuare.

Cel mai bine este să te concentrezi asupra unei idei principale – în primul rând beneficiul pentru clienți și punctul unic de vânzare – și grupul țintă principal atunci când vine vorba de o formă, un simbol, font și culoare.

O mică notă: în diferite culturi, formele pot avea ambiguități sau simboluri nedorite, care ar trebui evitate.

2.Simplitate

Simplitatea sau minimalismul sunt importante într-o siglă din două motive. Pe de o parte: o formă simplă este mai ușor de reținut și se concentrează pe elementele esențiale. O mulțime de fonturi sau culori pot dilua acest lucru. Pe de altă parte un logo simplificat este, de asemenea, versatil de exemplu, în diferite dimensiuni sau materiale diferite – depinde mai ales de ceea ce dorești (sau trebuie) să faci cu logo-ul. Ar trebui să fie pe o carte de vizită? Un semn pe o clădire? Pe pixuri sau tricouri? Poate fi ștampilat?

Mai exact, simplitatea în design înseamnă că detaliile filigranate ale unei sigle trebuie să rămână recunoscute chiar și în dimensiuni mici sau că nu este ilizibilă în alb și negru. Sau că o culoare care arată bine în designul web poate fi, de asemenea, transferată pe tipărite și invers.

De aceea, logo-urile companiilor internaționale sunt păstrate aproape exclusiv în forme și culori foarte simple – utilizarea logo-ului în diferite zone este astfel mult mai puțin complicată.

3.Originalitate

Scopul logo-ului este, desigur, de a crea un punct recunoaștere. Compania ta sau proiectul tău, este unic. Nimeni nu va observa dacă sigla ta seamănă cu multe altele.

Aceasta înseamnă, pe de o parte, că analizezi concurența pentru a nu face publicitate cu un logo similar și, pe de altă parte, că anumite simboluri prefabricate, cum ar fi cele din arhivele cu imagini stoc, nu sunt deja luate, deoarece imaginile afișate acolo poate fi folosit și de alte zeci de companii.

Uneori, desigur, are sens să folosești un simbol familiar. Apoi este necesară abilitatea de a genera un simbol unic din acesta împreună cu numele.

4.Implementare

Sigla ar trebui să fie implementată grafic și tehnic fără cusur, pentru a permite o gamă largă de utilizări posibile.

În acest sens ar trebui să ții cont de mai multe aspecte cum ar fi culorile, fonturile și altele astfel de lucruri similare, pentru ca la final rezultatul să fie unic și estetic totodată. Sigla ta va trebui să te reprezinte pentru totdeauna și doar în situații de forță majoră va trebui să o schimbi.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here