Connect with us

Uncategorized

GRUPUL INFRACTIONAL COORDONAT DE NEGULESCU MIRCEA si comisarul șef de politie PAREPA GHEORGHE

Published

on

Liderii acestui grup de crima organizata au fost:

  • procurorul de la Parchetul de pe langa Curtea de Apel Ploiesti si, apoi, la DNA- ST Ploiesti, NEGULESCU MIRCEA si
  • comisar șef de politie PAREPA GHEORGHE, fost sef Serviciu Investigarea Fraudelor, fost inspector șef adjunct al Inspectoratului Judetean de Poliție Prahova (ulterior inspector sef al I.P.J. Dolj și adjunct al directorului Directiei de Investigatii Criminale din cadrul I.G.P.R. Bucuresti).

Membrii grupului au fost:

  • comisar șef de politie IORDACHE MIHAI IULIANO, CNP 16___30, CI seria P_, nr. 000___ – ofiter operativ in cadrul Serviciului de Investigarea Fraudelor Prahova, detasat la PCA Ploiesti, apoi – din august 2015 – la D.N.A. – S. T. Ploiesti;
  • comisar de politie TOMA CIPRIAN, CNP 17____01 – ofiter operativ in cadrul Serviciului Investigarea Fraudelor, detasat la D.N.A. – S. T. Ploiesti, militianul meloman, cel cu muzica greceasca in „suflet”;
  • inspector principal de politie CIOROBEA ION – ofiter operativ al Serviciului Investigarea Fraudelor Prahova, detasat la D.N.A. – S.T. Ploiesti;
  • comisar de politie OLTEANU EMANUIEL, fost ofiter operativ in cadrul Serviciului Investigarea Fraudelor Prahova, in prezent functionar ANAF;
  • IUSTIN PARASCHIV – administrator al SC Ana și Cornel SRL și SC Carmistin SRL;
  • ȚIGĂNILĂ MIHAI RĂZVAN, asociat administrator al SC Uncom SRL Baba Ana;
  • entitati straine, persoane fizice si juridice din Ungaria (unde erau puncte de lucru ale clienţilor Best Meat International KFT sau FRIGO ERD), Germania, Grecia, Bulgaria si Olanda, inclusiv cetateni arabi rezidenti in aceste state europene (Orlando Emil Daher, Ali A. Ali, Atef El Said Abd El Aziz El Keleini, Omar Hamid, Mouhamed Kouli). În anul 2011, firme din spaţiul comunitar au declarat livrări către Carmistin SRL.: Olanda (Vion Apeldoorn, Vion Helmond, Vion Druten BV, Vion Boxtel BV, Van Rooi Meat BV), Germania (Tonnies Lebensmittel GmbH & Co.KG, B. & C. Tonniess Zerlegebetrieb GmbH, Danish Crown Fleish GmbH, Vion Perlenberg, Weidemark, Boseler Goldschmaus GmbH & CO.KG, Vion Zeven AG), Franţa (Aim Groupe, Cedro SAS, Algo Food SAS); alte ţări ale Uniunii Europene.

In anul 2013, functia de inspector sef  adjunct al I.P.J. Prahova era ocupata de comisarul șef PAREPA GHEORGHE, funcție pe care a deținut-o până în anul 2015. Anterior anului 2013, comisarul șef PAREPA GHEORGHE ocupase funcția de șef Serviciu Investigarea Fraudelor, în cadrul aceluiași inspectorat. Funcția a fost menținută vacantă și pe perioada cât a ocupat funcția de adjunct al șefului I.P.J. Prahova, tocmai pentru a-i permite să coordoneze în continuare nemijlocit și direct, activitatea serviciului, scopul fiind de a-si proteja interesele.

Pentru a-și putea impune interesul, se folosea – in mod neinstitutional – de câțiva ofițeri din cadrul Serviciului Investigarea Fraudelor printre aceștia numărându-se: comisar șef IORDACHE MIHAI IULIANO, comisarul- „militianul meloman” TOMA CIPRIAN, inspector CIOROBEA (toți detașați la D.N.A. – S. T. Ploiești și comisar OLTEANU EMANUIEL (în prezent funcționar în cadrul A.N.A.F.).

La scurt timp după detașarea lui TOMA CIPRIAN la DNA – ST Ploiești, începând cu sfârșitul anului 2013 și comisarul șef IORDACHE MIHAI IULIANO a fost detașat la Parchetul Curții de Apel Ploiești, unde a lucrat, până în vara anului 2015, împreună cu procurorul Negulescu Mircea, ulterior fiind detașat, împreună cu acesta, la DNA – ST Ploiești.

Legatura infractionala dintre procurorul PCA, ulterior al DNA – ST Ploiesti, Negulescu Mircea si comisarul sef de politie Parepa Gheorghe:

In esenta, sprijinul fraudulos pe care PAREPA GHEORGHE il acorda anchetatorului penal NEGULESCU MIRCEA, consta in inregistrarea de catre primul, in evidenta specifica politieneasca, a unor lucrari penale fictive/contrafacute, pentru a li se da aparenta de penal, fara un suport factual obiectiv / real, care ii permiteau procurorului NEGULESCU MIRCEA (care, nu avea competenta materiala pe fapta, preluarea lor in partida proprie, in supraveghere, „pe mana scurta”). Lucrarile vizau persoane indezirabile, oameni de afaceri etc., care ii incomodau pe cei doi, prin afectarea interesului lor personal material ori al unor apropiati ai acestora). Ulterior, exercita presiuni asupra respectivilor „faptuitori” indezirabili (citarea la interogatorii, aducerea cu „mascatii”, purtare / cercetare abuziva (pentru a-i intimida si determina sa renunte la activitatile / actiunile concurentiale de piata libera, dar care ii prejudicia pe cei doi ori pe apropiatii / prietenii acestora.

Cazul Lemar (ds. nr. 72/P/2013 al Structurii centrale a DNA): mai mulți polițiști erau cercetați pentru infracțiuni de corupție, conexe infracțiunilor de corupție, abuz în serviciu, fals și uz de fals.

Cu ocazia desfășurării acestor activități, în baza ordonanțelor de delegare emise de procuror, s-a aflat și despre faptul că polițiștii comisar șef PAREPA GHEORGHE și comisar șef IORDACHE MIHAI IULIANO au fost implicați în protejarea activităților infracționale a doua firme din orașul Mizil, respectiv SC Ana și Cornel SRL și SC Carmistin SRL, administratorul acestora, IUSTIN PARASCHIV, fiind implicat în tranzacții ilegale de import – export cu carne de pasăre.

Nota: Este cel care controla SC Carmistin SA., beneficiara a lanţului evazionist, pe relaţia SC Dalex Lima SRL/ Sam Plus International SRL – SC Uncom Global Market SRL (Ţigănilă Mihail Răzvan ) – SC Bioland Invest SRL (Ţigănilă Mihail Răzvan ). Mihail- Răzvan Ţigănilă (39 de ani), născut în Mizil (Prahova), domiciliul în Ploieşti (Prahova) asigura legătura dintre Justin- Ovidiu Paraschiv şi Moubarak Mahmoud Sleiman.

Atât PAREPA GHEORGHE, cât și IORDACHE MIHAI IULIANO își desfășuraseră activitatea, în trecut, la Poliția orașului Mizil și erau în relații de prietenie cu familia PARASCHIV, care administra cele două societăți.

SC Ana și Cornel SRL și SC Carmistin SRL erau implicate în marea fraudă cu carne de pui ce provenea din import, cu preponderență din Grecia, Olanda și Germania, fraudă în care mai erau implicați și cetățeni arabi. De fapt, la nivel național, se creaseră mai multe circuite evazioniste, independente unele de celălalte.

Lanțul infracțional în care erau integrate cele două societăți a fost creat de PANAIT IUSTIN, prin înființarea pe numele mai multor apropiați ai săi de societăți comerciale, marea majoritate din Mizil, persoane cu preocupări interlope, fără putere financiară și dependenți de el. Una dintre societăți a fost înființată inclusiv în Ungaria, pe numele unui cetățean maghiar, născut în România, care cunoștea ambele limbi, fiind de mare încredere.

Activitatea infracțională, ca modalitate de lucru, era următoarea: importul de carne de pui din țările menționate se făcea faptic cu descărcarea directă în România, însă documentele circulau pe traseul Ungaria – România – Bulgaria – România, astfel încât în final ajungeau la SC Ana și Cornel SRL și SC Carmistin SRL, la prețurile de dumping.

PARASCHIV IUSTIN avea grijă ca produsele respective să ajungă la firmele sale având documente contabile ”bine spălate”, acest lucru reușindu-l prin interpunerea pe circuit a unor societăți comerciale așa cum am mai menționat, înființate pe numele unor persoane din anturajul său, precum și a unor societăți comerciale cu comportament de tip ”fantomă”.

Una dintre aceste societăți a fost SC Uncom SRL Baba Ana, societate a căror administratori și acționari erau soții ȚIGĂNILĂ.

ȚIGĂNILĂ este o persoană din lumea interlopă a Orașului Mizil, prieten din copilărie cu PARASCHIV IUSTIN, fără ocupație licită, având până atunci preocupări pe linia proxenetismului și a traficului de droguri.

Structura fiscală a DGFP Prahova s-a sesizat ca urmare a unei informări din Grecia, că SC Uncom SRL este implicată într-un circuit comercial ilicit cu produse din carne. În urma verificărilor efectuate, DGFP Prahova a întocmit un Raport de inspecție fiscală, stabilind un prejudiciu estimativ, a înființat poprire pe conturile SC Uncom SRL și a sesizat unitatea de parchet competentă – Parchetul de pe langa Tribunalul Prahova.

Dosarul astfel constituit a ajuns pentru efectuarea cercetarii penale la I.P.J. Prahova, iar comisarul șef PAREPA GHEORGHE, pentru a da o soluție favorabilă și a proteja în fapt pe PARASCHIV IUSTIN, a repartizat lucrarea comisarului șef IORDACHE MIHAI IULIANO. Acesta, fără a efectua cercetări conform procedurii penale, s-a limitat doar la audierea soților ȚIGĂNILĂ și a propus soluția de NUP în mai puțin de 6 luni, acordând prioritate acestui dosar. Soluția a fost confirmată de Parchetul de pe langa Tribunalul Prahova, ca urmare a influenței pe care o avea PAREPA asupra procurorului de caz.

Faptele penale ale lui IORDACHE MIHAI nu s-au limitat doar la soluționarea acestui dosar, ci ele s-au manifestat și prin amenințări ale inspectorilor fiscali din cadrul DGFP Prahova, față de care făcea presiuni pentru a debloca conturile SC Uncom SRL.

Aceste date și informații au fost comunicate oficial procurorului CAZACU MIHĂIȚĂ, atât verbal, cât și în scris.

Astfel, pe baza notei informative de sesizare s-a constituit un dosar separat și s-a primit delegare în vederea desfășurării unor activități. In fapt, au fost obtinute redări ale unor comunicatii telefonice din care rezulta foarte clar protecția pe care PAREPA GHEORGHE o acorda lui PARASCHIV IUSTIN, inclusiv în momentul în care polițiștii de poliție judiciară din cadrul DNA au efectuat o descindere la societatea comercială din Ungaria, implicată în circuitul evazionist al firmelor din Orașul Mizil.

Aceste note de redare se află la ds. nr. 150/P/2014, iar unele dintre ele au fost sustrase si ascunse de cms. sef de politie judiciara CONSTANTIN SORIN.

În susținerea activității infracționale al celor doi polițiști, la un moment dat, comisarul șef  BODEA VASILE, a intrat în posesia unor informații despre activitatea infracțională a firmei Uncom. Această structură a M.A.I. a sesizat I.P.J. Prahova printr-un material scris, clasificat secret de serviciu, și au avut loc discuții între comisarul șef PAREPA GHEORGHE și comisarul șef de poliție OSEACĂ VALENTIN (șef Serviciu SIPI Prahova la data faptelor), convenind să procedeze la desfășurarea unor activități în comun.

Deși avea înregistrată o lucrare penală cu același conținut, cms. șef PAREPA GHEORGHE nu l-a informat și pe șeful SIPI Prahova, dar a dispus ca materialul „secret de serviciu” furnizat de această structură să fie repartizat unui ofițer începător, care nu avea cunoștințe despre existența unui dosar penal având același obiect. Mai mult decât atât, acesta era coordonat de cms. șef IORDACHE MIHAI IULIANO.

Tot pentru a proteja activitățile infracționale ale lui PARASCHIV IUSTIN și următoarea notă emisă de o structura de informatii din Prahova, a fost repartizată de cms. șef PAREPA GHEORGHE unui nou ofițer, astfel încât niciunul să nu fie în posesia întregului fond de informații relevante care interesau cauza.

Abia după momentul în care D.N.A. – Structura Centrală declanșează perchezițiile ce vizau toate circuitele evazioniste cu carne de pui, respectiv și pe cel în care erau implicate cele două firme din Mizil, cms. șef PAREPA dispune reînregistrarea unui dosar penal, sesizându-se din notele trimise structura de informatii din Prahova.

Deși circuitele evazioniste față de care s-au declanșat acțiunile DNA, nu aveau legătură între ele, totuși ele au fost tratate operativ ca fiind un grup. Printre persoanele retinute atunci, a fost si administratorul celor două firme, PARASCHIV IUSTIN și directorul acestora, dar față de polițiștii din I.P.J. Prahova nu s-au întreprins măsuri penale și de nicio altă natură până în acest moment.

 

Acest lucru a fost posibil deoarece procurorul CAZACU MIHĂIȚĂ și cei doi polițiști de poliție judiciară cu care colabora au fost determinați de KOVESI LAURA CODRUTA să plece din D.N.A. imediat după acea acțiune.

Cu privire la sprijinul ilegal acordat gruparii de cms. șef de politie PAREPA GHEORGHE si ca o dovada incontestabila, este ca dupa incetarea raporturilor de serviciu cu M.A.I, PAREPA GHEORGHE a preluat – drept recompensa – firma specializata in servicii de paza si protectie a familiei PARASCHIV IUSTIN (implicat si arestat de D.N.A. intr-un dosar care vizeaza mafia produselor alimentare). Tranzactia constituie o luare de mita mascata deoarece:

– in conditiile in care valoarea de piata a firmei preluate era de peste 1 milion de lei, plata acesteia trebuia obligatoriu a fi facuta prin instrumente bancare, care nu exista (nu se regasesc in evidentele bancii la care era deschis contul vanzatorului);

comisarul șef de politie PAREPA GHEORGHE nu poate justifica detinerea unei sume in cuantumul susmentionat, neavand resurse efective pentru a avea o astfel de disponibilitate baneasca din activitati licite.

Nota: Presa momentului titra: ”Miliardarul Iustin Paraschiv, anchetat în dosarul „Mafia cărnii” – unde s-a produs o evaziune de 70 de milioane de euro, s-a predat poliţiştilor astăzi, la primele ore ale dimineţii. Patronul Carmestin este suspectat că ar fi prejudiciat statul cu 12 milioane de euro prin tranzacţii fictive cu carne.În acelaşi dosar, în care prejudiciul total este estimat de procurorii anticorupţie la peste 70 de milioane de euro, instanţa supremă a mai decis, tot vineri, înlocuirea interdicţiei cu măsura arestului preventiv şi în cazul lui Orlando Emil Daher, Ali A. Ali, Atef El Said Abd El Aziz El Keleini, Omar Hamid, Mouhamed Kouli, Andrei Viorel Mardare şi Mihai Răzvan Ţigănilă. Magistratii de la ICCJ au admis recursul DNA fata de hotararea prin care acesta primise interdictie de a părăsi ţara. Omul de afaceri Justin- Ovidiu Paraschiv a fost pus sub acuzare de către procurorii anticorupţie în dosarul evaziunii fiscale de 70 de milioane de euro, în care au fost arestate deja 16 persoane, printre care şi procuroarea Angela Nicolae şi fiul ei, avocatul Daniel Nicolae. În acelaşi dosar este pus sub acuzare senatorul PSD de Giurgiu, Niculae Bădălău, care are fi primit mită 200 pulpe de pui, 200 bucăţi piept de pui şi 20 kg ficat de pasăre.”

 

Un alt caz în care cms. șef PAREPA GHEORGHE a protejat o altă rețea infracțională, este cel privind traficul cu băuturi alcoolice contrafăcute (țuică și vin) – produse puternic accizate. Rețeaua infracțională își desfășura activitatea pe raza județelor Prahova și Buzău.

Este vorba despre o acțiune pe care o structura de informatii din Prahova o declanșase în baza propriilor informații.

Conform datelor acestora, în Râmnicu Sărat, jud. Buzău, funcționa o fabrică de producere a alcoolului. În cadrul acesteia se produceau și băuturi contrafăcute, neevidențiate în documentele contabile ale unității și care aveau la bază alcoolul metilic, interzis consumului uman.

O parte din producția respectivă era comercializată în județul Prahova, în centrul comercial ”Gama Center” și de societăți de pe Valea Telejenului, Vălenii de Munte, Starchiojd, ajungând până în zona Chiojdu din jud. Buzău.

Se cunoșteau: autovehiculele utilizate în distribuțiea mărfurilor, locurile de depozitare, tipurile de produse, persoanele implicate, numerele de telefoane utilizate etc.

De asemenea, în mod conspirat, s-a intrat în posesia unor copii ale facturilor false ce erau utilizate de rețeaua de traficanți în acoperirea activităților infracționale, precum și a unor eșantioane din tipurile de băuturi alcoolice comercializate. Mai mult decât atât, existau indicii că persoana din jud. Buzău care producea astfel de băuturi, era protejată atât de inspectori fiscali din Buzău, cât și de un chestor de poliție din conducerea I.G.P.R. De asemenea, rețeaua infracțională era protejată la nivelul jud. Prahova de cms. șef PAREPA GHEORGHE.

În luna iunie 2013, s-a discutat cauza cu procurorul general adjunct al PCA Ploiești, MIHĂILĂ CONSTANTIN AURELIAN, cu care s-a stabilit modalitatea prin care să se documenteze în comun această activitate infracțională.

După discuția avută cu procurorul general adjunct al PCA Ploiești, s-a înaintat oficial un document analitic care a stat la baza constituirii unui dosar penal. A fost desemnat un procuror de caz din cadrul PCA Ploiești, cu care s-a stabilit un plan de măsuri cu activitățile concrete ce urmau a fi desfățurate de fiecare parte, termene și responsabilități.

Serviciul Investigarea Fraudelor a efectuat o acțiune ce avea ca obiect tocmai comerțul ilegal cu băuturi contrafăcute, însă acțiunea nu a avut efectele scontate.

În lipsa de la serviciu a procurorului general adjunct, MIHĂILĂ CONSTANTIN AURELIAN (aflat in concediu de odihnă), din dispoziția șefului său, procurorul general al P.C.A. Ploiești, TUDOSE Mihail LIVIU, dosarul comun a fost retras de la PCA Ploiești și înaintat la Parchetul de pe lângă Tribunalul Prahova, fiind repartizat procurorului STASIE EDUARD.

În mod „inexplicabil” la acel moment,   s-a declanșat acțiunea cu Serviciul Investigarea Fraudelor, fără o pregătire prealabilă și, astfel, s-a ajuns ca respectiva actiune politieneasca să eșueze si să se compromită tot ceea ce se lucrase si realizase până atunci.

Totul a devenit clar în momentul în care, în baza atribuțiunilor de serviciu și a delegării procurorului CAZACU MIHĂIȚĂ, o structura de informatii din Prahova a desfășurat acele activități de interceptare a unor convorbiri telefonice purtate de comisarul șef PAREPA GHEORGHE într-o altă cauză (ds. nr. 72 și 73/P/2013 – cazul Lemar), ocazie cu care acesta era felicitat de direcționalul de Prahova al I.G.P.R., chestorul BIRO. Felicitările aveau ca obiect modul în care acesta a gestionat situația traficului cu băuturi alcoolice contrafăcute și a reușit, astfel, să îl protejeze pe producătorul din jud. Buzău, care era un apropiat al chestorului din IGPR.

Procesele verbale si notele de redare ale acestor convorbiri telefonice se află la dosarul nr. 150/P/2015 al DNA-S.T. Ploiesti.

Și aceste aspecte au fost aduse la cunoștința procurorului CAZACU MIHĂIȚĂ, însă nici până în prezent nu s-au luat măsuri legale, fără ca acesta să aibă vreo implicare deoarece, așa cum am mai arătat, a fost determinat să plece din DNA.

Polițiștii menționați făceau parte din anturajul procurorului NEGULESCU MIRCEA, pe care îl sprijineau în toate activitățile ilegale pe care le întreprindea la nivelul IPJ Prahova. Vom reveni cu dezvaluiri senzationale privind „caracatita” din IPJ Prahova coordonata de procurorul Negulescu Mircea. (Ec Adrian Radu).

 

 

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Agenda GPeC SUMMIT 26-27 Mai este publicată: 2 Masterclass-uri, 19 speakeri, Expo și content practic despre tot ce e important în E-Commerce și Digital Marketing

Published

on

By

De 20 de ani, GPeC SUMMIT este considerată cea mai importantă serie de evenimente de E-Commerce și Digital Marketing din Europa Centrală și de Est. Ediția din această primăvară se va desfășura pe 26-27 Mai la BT Stup (26 Mai) și la Teatrul Național București (27 Mai) și reunește 19 speakeri internaționali și români și peste 700 de participanți C-Level din rândul celor mai importante companii din domeniu. Agenda evenimentului conținând întregul program, speakerii și subiectele abordate a fost publicată pe site-ul GPeC și poate fi consultată aici: https://www.gpec.ro/gpec-summit-mai/agenda/Două sesiuni de Materclass alături de traineri internaționali

Pe 26 Mai au loc două Masterclass-uri în paralel, susținute de doi traineri internaționali cu vastă experiență în domeniu: Andy Crestodina și Els Aerts. Fiecare Masterclass durează 4 ore, iar evenimentul se desfășoară la BT Stup, în București:

  • AI for Content Marketing & Lead Generation – Andy Crestodina, Top 3 Influenceri în Content Marketing la nivel global
  • UX Research Done Right – Els Aerts, Expert în User Testing & Usability

Locurile sunt limitate la max. 20 de persoane pentru fiecare sesiune, iar prețul biletului de acces este de 159 EUR + TVA/persoană.

5 speakeri internaționali legendari în cadrul Conferinței GPeC și subiecte de maxim interes

Pe 27 Mai se desfășoară Conferința GPeC și GPeC Expo la Teatrul Național București care le aduc participanților 9 ore de conținut practic, precum și networking de calitate alături de peste 700 de participanți C-Level.

  • Andy Crestodinaeste considerat de SEMrush unul din top 3 influenceri în Content Marketing din lume și autorul cărții Content Chemistry: The Illustrated Handbook for Content Marketing. El va vorbi la GPeC SUMMIT despre AI for better UX, copywriting and B2B lead generation;
  • Mark Schaefereste considerat unul dintre cei mai buni autori, speakeri și consultanți de marketing la nivel global, scriind nu mai puțin de 10 cărți bestseller. Sesiunea lui din cadrul GPeC SUMMIT se intitulează How Humans Win in an AI Marketing World și este inspirată din ultima lui carte – Audacious – publicată anul acesta;
  • Michael Kingeste unul dintre cei mai apreciați speakeri internaționali pe zona de SEO, Content Strategy și impactul A.I. generativ. Este CEO și fondatorul agenției de Performance Marketing iPullRank, iar în cartea sa, The Science of SEO, spulberă nenumărate mituri despre modul în care funcționează motoarele de căutare;
  • Karl Giliseste Co-Fondatorul AGConsult și este inclus în Top 3 cei mai influenți Experți în Optimizarea Ratei de Conversie (CRO) din întreaga lume. Sesiunea lui se intitulează How not to suck at UX: 11 moments that changed the way I see UX and experimentation;
  • Scott Brinkereste VP Platform Ecosystem la Hubspot și unul dintre pionierii industriei martech. În cadrul GPeC SUMMIT, Scott va vorbi despre Marketing in the Age of AI.

Unii dintre cei mai buni specialiști autohtoni

Alături de cei 5 speakeri internaționali, vor vorbi de pe scena GPeC SUMMIT unii dintre cei mai cunoscuți specialiști autohtoni precum: Irina Pencea (eMAG), Oana Dumitrescu (Google), Roxana Turquin (VISA), Cătălin Vlădescu (VTEX), Loredana Pipoș-Lupescu (Klarna), Dragoș Stanca (Edge Institute & BRAT), Tiberiu Dănețiu (Auchan), İrem Çağrı Yılandil (Trendyol), Cristi Movilă (OptiComm.AI), Dorin Boerescu (2Performant), Cristian Ignat (Canopy).

Conferință, Expo, și Networking Soirée cu elita Digital

În paralel cu Conferința GPeC din 27 Mai, se va desfășura GPeC Expo care reunește peste 25 de furnizori de servicii E-Commerce și Digital Marketing pentru a înlesni parteneriatele dintre aceștia și magazinele online aflate în căutarea de soluții pentru dezvoltarea afacerii.

În seara de 27 Mai, începând cu ora 18:10, invitații sunt așteptați la GPeC Networking Soirée – prilej de networking și socializare alături de reprezentanții C-Level ai celor mai importante companii din E-Commerce, Digital și Retail.

Înscrieri cu prețuri reduse până pe 16 Mai

Înscrierile sunt în desfășurare pe website-ul GPeC.ro, iar până pe 16 Mai prețurile biletelor sunt reduse semnificativ, acestea pornind de la doar 119 EUR + TVA / persoană. Detaliile și înscrierile la eveniment sunt disponibile pe website-ul GPeC: https://www.gpec.ro/gpec-summit-mai/

GPeC 2025 este o serie de evenimente fulfilled by eMAG

Gold Partner: FAN Courier

Supported by: Google

Silver Partner: VTEX

Recommended Payment Processor: NETOPIA Payments

Eveniment susținut de: Auchan, Banca Transilvania, Compari, cyber_Folks, Debonaire, DPD România, DWF, easySales, five elements digital, GTS, Innobyte, Klarna, Limitless Agency, MD Promo, MerchantPro,  MTH Digital, Plăți.Online, Poșta Panduri, PTT Express, RTB House, Sinaps, VISA.

Parteneri Media Principali: Știrile PRO TV, VOYO

Partener Media Strategic: Ringier România

Official Radio: KISS FM

Official Hosting: HOSTERION

Continue Reading

Uncategorized

Evitați problemele de securitate și funcționalitate prin actualizări automate

Published

on



Importanța actualizărilor automate pentru a preveni vulnerabilitățile de securitate și problemele de funcționalitate ale site-ului

Menținerea unui site actualizat este esențială pentru a asigura securitatea și funcționalitatea optimă a platformei online. Actualizările automate pot preveni riscuri și pot îmbunătăți experiența utilizatorilor prin corectarea erorilor și aplicarea îmbunătățirilor necesare. Un site neactualizat devine vulnerabil la atacuri și întâmpină frecvent probleme tehnice, afectând astfel performanța generală. Colaborând cu o agenție specializată în administrare site web, companiile se pot asigura că actualizările sunt gestionate eficient și profesionist. O strategie proactivă menține site-ul rapid, funcțional și protejat împotriva amenințărilor online. Actualizările automate economisesc timp și resurse, oferind în același timp protecție constantă și adaptabilitate la schimbările de securitate. Un site bine administrat și actualizat continuu poate atrage mai mulți vizitatori și crește conversiile, îmbunătățind performanța afacerii.

1. Asigurarea unei protecții constante împotriva amenințărilor cibernetice prin actualizări automate

Mențineți securitatea site-ului cu actualizări automate pentru a proteja platforma online împotriva amenințărilor cibernetice

Actualizările automate joacă un rol crucial în menținerea securității site-ului și în protejarea acestuia împotriva atacurilor cibernetice. Companiile care implementează astfel de strategii își protejează datele și utilizatorii împotriva accesului neautorizat. O agenție de administrare site web aplică soluții eficiente pentru a se asigura că site-ul rămâne protejat în orice moment. Atacurile cibernetice devin tot mai sofisticate, iar un site neactualizat devine rapid vulnerabil. Actualizările automate aplică patch-uri de securitate esențiale, închizând breșele și îmbunătățind protecția datelor. Prin actualizări automate, companiile beneficiază de protecție continuă, fără a depinde de intervenții manuale frecvente. O abordare proactivă în securitate menține încrederea clienților și protejează reputația afacerii.

Actualizările automate asigură că toate componentele site-ului rămân compatibile cu cele mai recente măsuri de securitate. Agențiile specializate monitorizează aceste actualizări pentru a se asigura că site-ul este protejat constant și eficient. Astfel, fiecare element vulnerabil este remediat, iar utilizatorii beneficiază de un mediu sigur de navigare. Cu o strategie de actualizare automată, orice amenințare este gestionată rapid și eficient, minimizând riscurile de securitate. Pe măsură ce tehnologia avansează, companiile pot rămâne în siguranță, aplicând soluții actualizate pentru a face față noilor provocări. Protecția automată și constantă permite afacerilor să se concentreze pe creștere, fără griji legate de securitatea online. Optarea pentru actualizări automate oferă o siguranță continuă și o performanță optimizată pentru site-uri.

2. Reducerea timpului de nefuncționare al site-ului prin automatizarea actualizărilor

Minimizați perioadele de nefuncționare și îmbunătățiți experiența utilizatorilor prin actualizări automate eficiente și rapide

Actualizările automate contribuie semnificativ la reducerea perioadelor de nefuncționare a site-ului, menținând platforma funcțională și accesibilă. Atunci când un site nu este actualizat corespunzător, poate întâmpina erori tehnice și probleme de compatibilitate. O agenție specializată în servicii web design, cum este CSDesign, implementează soluții care minimizează aceste riscuri, oferind o funcționalitate constantă. Site-urile neactualizate se confruntă deseori cu perioade lungi de inactivitate, afectând astfel experiența utilizatorilor și afacerile. Actualizările automate gestionează eficient modificările necesare, menținând site-ul operativ și evitând perioadele de întrerupere. Astfel, afacerile își pot desfășura activitatea continuu, fără întreruperi neprevăzute sau costuri suplimentare. Cu actualizări automate, site-ul este întotdeauna pregătit să ofere o experiență fluidă și performantă.

Actualizările automate optimizează procesele de funcționare ale site-ului, oferind o experiență stabilă utilizatorilor. Companiile beneficiază de acces continuu la platformă, menținând serviciile și produsele disponibile oricând, fără întârzieri. Firmele de web design aplică soluții care îmbunătățesc funcționarea generală, prevenind posibilele probleme tehnice sau incompatibilități. Un site care funcționează fără întreruperi atrage mai mulți vizitatori și contribuie la creșterea conversiilor și a vânzărilor. Pe termen lung, minimizarea perioadelor de nefuncționare contribuie la reputația și succesul afacerii în mediul online. Asigurându-vă că actualizările sunt aplicate în mod automat, reduceți riscul unor probleme majore și păstrați site-ul activ. O strategie eficientă de actualizări automate aduce stabilitate și un impact pozitiv asupra performanței generale.

3. Îmbunătățirea performanței site-ului prin actualizări automate continue

Asigurați o performanță optimă a site-ului cu actualizări automate continue, adaptate schimbărilor și optimizărilor de performanță

Actualizările automate nu doar că mențin site-ul în siguranță, dar contribuie și la îmbunătățirea performanței generale. Pe măsură ce tehnologiile avansează, companiile pot beneficia de optimizări care cresc viteza și eficiența site-ului. O firmă de realizare site web aplică soluții automate pentru a menține site-ul actualizat cu cele mai noi îmbunătățiri. Menținând performanța la un nivel ridicat, site-ul devine mai atractiv pentru vizitatori și crește rata de conversie. Automatizarea actualizărilor ajută la implementarea rapidă a modificărilor, asigurând performanța optimă fără întârzieri sau erori. O astfel de abordare proactivă aduce avantaje considerabile și permite afacerilor să se concentreze pe dezvoltare. Implementarea actualizărilor automate permite optimizarea constantă, asigurând o experiență excelentă pentru utilizatori.

Site-urile care beneficiază de actualizări automate sunt mereu pregătite să adopte cele mai noi optimizări. Actualizările constante și automate asigură că platforma funcționează la capacitate maximă, îmbunătățind experiența generală a utilizatorilor. Agențiile de web design utilizează tehnici moderne pentru a asigura că fiecare modificare contribuie la optimizarea performanței. Cu o performanță optimă, site-ul se încarcă mai rapid, oferind o experiență fluidă pentru utilizatori, indiferent de dispozitiv. Actualizările automate sunt o investiție valoroasă pentru orice afacere care dorește să își mențină site-ul competitiv și eficient. Adaptarea continuă la noi optimizări contribuie la succesul pe termen lung al oricărei platforme online. Implementați actualizări automate pentru a menține un avantaj constant și o performanță de vârf.

4. Economisirea timpului și a resurselor prin automatizarea proceselor de actualizare

Economisiți timp și resurse esențiale pentru afacerea dumneavoastră prin automatizarea proceselor de actualizare ale site-ului

Actualizările automate sunt o soluție eficientă pentru companiile care doresc să economisească timp și resurse esențiale. În loc să efectueze manual fiecare actualizare, companiile pot opta pentru soluții automatizate care gestionează acest proces în mod eficient. Agențiile specializate în administrare site web, cum este CSDesign, implementează soluții automatizate care optimizează procesele de actualizare fără efort suplimentar. Automatizarea reduce costurile asociate intervențiilor manuale și minimizează timpul necesar pentru a menține site-ul actualizat. Companiile pot aloca astfel resursele salvate către alte proiecte și inițiative de dezvoltare a afacerii. O strategie de actualizare automată optimizează nu doar costurile, ci și timpul și efortul investit. Soluțiile automatizate de actualizare asigură funcționalitatea continuă și mențin platforma pregătită pentru succes.

Automatizarea actualizărilor aduce numeroase beneficii, oferind companiilor flexibilitate și eficiență în administrarea site-urilor. Agențiile specializate aplică soluții moderne pentru a reduce complexitatea și resursele necesare procesului de actualizare. Cu soluții automatizate, echipa dumneavoastră poate gestiona resursele mai eficient, concentrându-se pe creșterea și extinderea afacerii. O astfel de abordare strategică aduce rezultate excelente pe termen lung, menținând site-ul în siguranță și funcțional. Implementarea actualizărilor automate optimizează fiecare aspect al funcționării site-ului, reducând costurile operaționale și îmbunătățind eficiența generală. Alegerea unei agenții profesioniste aduce siguranță și stabilitate prin aplicarea unor strategii eficiente și automatizate. Automatizați actualizările pentru a economisi timp prețios și a optimiza resursele alocate dezvoltării afacerii dumneavoastră.

Asigurați securitatea și funcționalitatea continuă a site-ului cu actualizări automate profesionale

Actualizările automate joacă un rol esențial în menținerea funcționalității și securității platformelor online. Colaborarea cu o agenție web experimentată, cum este CSDesign, oferă soluții automate care asigură protecție și performanță constantă. Optați pentru servicii profesionale de realizare site web care vă pot îmbunătăți eficiența și prezența online. Implementarea actualizărilor automate este o investiție inteligentă care menține site-ul competitiv și pregătit pentru noi provocări.

Folosirea actualizărilor automate asigură că afacerea dumneavoastră rămâne protejată și funcțională, indiferent de schimbările tehnologice. Companiile care își automatizează procesele de actualizare reduc riscurile de securitate și economisesc timp și resurse. Optați pentru o soluție completă de administrare a site-ului pentru a rămâne competitiv și relevant pe piață. Un site bine întreținut și actualizat automat atrage mai mulți clienți și contribuie la creșterea afacerii pe termen lung.

Continue Reading

Uncategorized

Cum să creezi un site atrăgător pentru pensiune

Published

on



Importanța unui site profesionist pentru o pensiune de succes

Pensiunile care doresc să atragă cât mai mulți oaspeți trebuie să aibă un site profesionist. Un site bine realizat poate pune în evidență frumusețea locației și serviciile oferite, captând atenția potențialilor clienți. Utilizarea unei agenții specializate pentru creare site pensiune ajută la dezvoltarea unui site atractiv și eficient, adaptat nevoilor unei pensiuni. Un site de calitate creat de CSDesign poate transforma simplii vizitatori în oaspeți fideli, oferindu-le o experiență plăcută de la prima interacțiune. Este esențial ca site-ul să prezinte detalii clare despre facilități, tarife și activități disponibile, toate într-un format ușor de navigat. Optimizarea acestuia pentru dispozitivele mobile permite accesibilitate maximă, indiferent de unde vizitatorii îl accesează. Colaborarea cu o agenție profesionistă este esențială pentru a asigura o imagine online reprezentativă și atractivă. Un site bine realizat crește vizibilitatea și încrederea, transformând potențialii clienți în oaspeți mulțumiți.

Pentru o pensiune, un site bine structurat poate aduce o creștere semnificativă a numărului de rezervări. O prezentare clară și estetică a camerelor, activităților și locației contribuie la atragerea oaspeților, care apreciază transparența și profesionalismul. O agenție de realizare site pensiune se va ocupa de crearea unui design atrăgător, în acord cu specificul pensiunii. Prezentarea interactivă și fotografiile de calitate ajută la evidențierea celor mai frumoase aspecte ale locației. De asemenea, un site optimizat corect îmbunătățește poziția în motoarele de căutare, aducând vizitatori noi și interesați. Astfel, o colaborare cu profesioniști în web design devine o investiție eficientă pentru orice pensiune. Un site performant contribuie la consolidarea unei relații de încredere cu oaspeții și la fidelizarea acestora pe termen lung. Un site bine realizat este un instrument indispensabil pentru succesul și dezvoltarea unei pensiuni moderne.

1. Design atractiv și interactiv

Investește în design-ul site-ului pentru a atrage mai mulți oaspeți și a evidenția unicitatea pensiunii

Un design atractiv și interactiv este esențial pentru a capta atenția vizitatorilor care intră pe site-ul pensiunii. Utilizarea imaginilor de înaltă calitate și a prezentărilor video ajută la evidențierea frumuseții locației și a facilităților. Un site bine structurat facilitează navigarea, oferind utilizatorilor o experiență plăcută și intuitivă. O agenție specializată în creare site pensiune poate asigura un design care să pună în valoare specificul pensiunii. Astfel, se creează o primă impresie pozitivă, esențială pentru conversia vizitatorilor în oaspeți.

Optând pentru un design personalizat, pensiunea poate evidenția elementele unice, diferențiindu-se de alte locații similare. Acest lucru contribuie la crearea unei atmosfere de încredere și profesionalism, importantă în industria ospitalității. Un design care este nu doar atrăgător, dar și funcțional, va oferi utilizatorilor o experiență memorabilă pe site. În plus, elementele interactive, precum tururile virtuale, pot aduce un plus de valoare. Colaborarea cu o agenție profesionistă va ajuta la implementarea acestor elemente într-un mod eficient.

Un design interactiv este adaptat pentru toate dispozitivele, oferind o experiență consistentă indiferent de platforma utilizată. Adaptabilitatea site-ului contribuie la accesibilitatea acestuia și la îmbunătățirea relației cu oaspeții, încă din primul moment. Site-ul trebuie să fie prietenos cu utilizatorii și să le ofere rapid informațiile dorite. O agenție de realizare site pensiune va asigura că site-ul este structurat corect și funcționează optim. Un site profesionist și accesibil va atrage mai mulți oaspeți și va crește rata de conversie.

2. Informații detaliate și clare despre facilități

Prezentați facilitățile pensiunii într-un mod clar și transparent pentru a atrage și a convinge oaspeții

Informațiile clare și detaliate sunt esențiale pentru ca oaspeții să înțeleagă ce le poate oferi pensiunea. Este important ca fiecare cameră și facilitate să fie prezentate cu detalii complete, incluzând tarifele și beneficiile. Oaspeții apreciază transparența și accesul rapid la informații, ceea ce contribuie la creșterea încrederii în pensiune. Un site bine structurat, realizat de o agenție specializată în dezvoltare site pensiune, va evidenția aceste aspecte într-un mod estetic și ușor de navigat. Prin prezentarea detaliilor într-un format clar, se creează o legătură de încredere cu oaspeții.

Pentru a atrage atenția vizitatorilor, este important să folosiți imagini și descrieri sugestive. Includerea unor exemple concrete, precum experiențele altor oaspeți sau activitățile disponibile, poate aduce un plus de valoare. Oaspeții doresc să știe exact ce vor primi și cum vor arăta camerele în care se vor caza. Informațiile corect prezentate vor reduce nesiguranța și vor motiva vizitatorii să rezerve direct pe site. Colaborarea cu o agenție de creare site pensiune va asigura o prezentare profesionistă a tuturor acestor detalii esențiale.

Pe lângă detaliile despre camere, este bine să oferiți informații despre alte facilități, precum restaurantul, spa-ul sau activitățile recreative. Astfel, oaspeții pot lua o decizie informată, înțelegând exact valoarea pe care pensiunea o oferă. Prezentarea facilităților într-un mod atractiv contribuie la convingerea vizitatorilor să aleagă pensiunea. Agențiile specializate pot structura aceste informații într-un format vizual plăcut și accesibil. Un site profesionist asigură o experiență plăcută utilizatorilor, motivându-i să devină oaspeți.

3. Rezervare online simplă și rapidă

Implementați un sistem de rezervare online eficient pentru a transforma vizitatorii în oaspeți fără efort suplimentar

Un sistem de rezervare online este un instrument indispensabil pentru orice pensiune care dorește să atragă cât mai mulți oaspeți. Prin intermediul acestui sistem, vizitatorii pot verifica rapid disponibilitatea camerelor și pot rezerva instant. Implementarea unui sistem simplu și intuitiv reduce timpul de așteptare și facilitează conversiile. Colaborarea cu o agenție specializată în dezvoltare site pensiune poate asigura un sistem de rezervare eficient și bine integrat. O rezervare rapidă și sigură oferă o experiență pozitivă, motivând vizitatorii să revină și să recomande pensiunea.

Un sistem de rezervare online trebuie să fie clar, ușor de folosit și să ofere informații complete despre camere și tarife. Oaspeții apreciază să poată face o rezervare în doar câțiva pași simpli, fără efort suplimentar. Un site bine structurat, cu un sistem de rezervare integrat, va oferi o experiență plăcută și eficientă. O agenție de creare site pensiune va asigura că site-ul este optimizat pentru o utilizare rapidă și fără probleme. Un sistem de rezervare online eficient contribuie la creșterea numărului de oaspeți și la fidelizarea acestora.

Un sistem de rezervare accesibil de pe orice dispozitiv este esențial pentru oaspeții care preferă să facă rezervări din mers. Astfel, pensiunea devine mai competitivă, oferind o soluție practică și modernă pentru oaspeți. Sistemele de rezervare pot fi integrate într-un site realizat de o agenție profesionistă, asigurând o experiență fluentă și rapidă. Oaspeții care au o experiență plăcută în momentul rezervării sunt mai predispuși să revină și să recomande pensiunea. Investiția într-un sistem de rezervare performant este esențială pentru creșterea succesului unei pensiuni.

Investiți în site-ul pensiunii pentru o experiență completă și atrăgătoare

Un site bine realizat este fundamental pentru atragerea și fidelizarea oaspeților unei pensiuni moderne. Agențiile specializate în web design oferă soluții personalizate, adaptate nevoilor fiecărei pensiuni, pentru a crea o prezență online memorabilă. Un site bine structurat, cu informații clare și un design atrăgător, aduce beneficii directe în ceea ce privește numărul de rezervări. Investiția într-un site profesional poate aduce o creștere semnificativă a vizibilității și a reputației pensiunii.

Pentru a maximiza succesul și a atrage oaspeți noi, este esențial ca pensiunile să colaboreze cu o agenție de încredere. Experții pot transforma site-ul într-un instrument eficient de marketing, adaptat nevoilor oaspeților și optimizat pentru toate dispozitivele. Un site performant oferă o experiență plăcută utilizatorilor, contribuind la transformarea vizitatorilor în oaspeți loiali. O pensiune care investește în prezența sa online va avea o imagine solidă și o creștere constantă a numărului de oaspeți.

Continue Reading

Trending

Copyright © 2025 RĂSPÂNDACUL.ro