Şeful serviciului online Instagram, Adam Mosseri, a informat că platforma vrea să introducă noi funcţii pentru cumpărături, precum achiziţionarea produselor fără a părăsi aplicaţia şi adăugarea unui „coş de cumpărături”, relatează Financial Times.
Acesta a declarat că scopul său este de a „conecta punctele” între cumpărători, vânzători şi numărul uriaş de „influenceri” de pe platforma Instagram.
Instagram a început recent să testeze noile funcţii, la cererea utilizatorilor săi, brandurilor şi influencilor populari, care au un număr mare de urmăritori.
Oficialii estimează că acest lucru ar putea aduce câştiguri de până la 15 miliarde de dolari din reclame şi promovări, aproape un sfert din totalul câştigat de Facebook.
Mosseri a afirmat că funcţia de cumpărături reprezintă un plan pe termen lung care va necesita dezvoltarea infrastructurii aplicaţiei. Instagram trebuie să lucreze cu serviciile de plată din fiecare ţară.
Aspecte ale protecţiei cumpărătorilor şi integrarea sistemelor de administrare a inventarelor vor fi de asemenea introduse.
„Va fi foarte fragmentat, aşa că va fi nevoie de foarte mult timp. Acesta nu este un plan pe un an, ci mai degrabă pe 5-10 ani”, a adăugat Mosseri.
În luna martie, Instagram a informat că 20 de branduri de modă americane, cât şi influenceri şi creatori pentru mărcile respective, îşi vor putea vinde marfa direct pe platformă, printr-un parteneriat cu PayPal.
Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.