Uncategorized
Fără note informative la MApN!

Dacă supersonicul Concorde ar fi putut vorbi, cu siguranță el ar fi spus: ,,mai vreau să zbor’’ în ciuda deciziei de retragere luată de operatorii săi. Spre deosebire de Concorde însă Isărescu poate vorbi ba chiar vorbește, iar realegerea lui arată că operatorilor lui Mugur Isărescu le-a fost mult mai teamă decât operatorilor Concorde-ului să nu îi reînnoiască mandatul după dezvăluirile privind colaborarea sa, decamdată nu ca poliție politică, cu Securitatea. Fără Isărescu la BNR, fosta Securitate și-ar fi pierdut și ultimul fanion aflat încă într-o înaltă funcție publică. Am detaliat pentru psnews, precizeaza jurnalistul Radu Teodor Soviani.
Despre realegerea lui Mugur Isărescu
Pe aeroporturile Charles de Gaulle sau Heathrow ori în câteva muzee aviatice poate fi încă observat avionul Concorde, unul dintre cele doar două modele supersonice destinate transportului de pasageri (celălalt fiind Tupolev 144). Modelul Concorde a intrat în serviciul comercial în 1976 și a continuat să fie operat de către British Airways și Air France până în anul 2003, când a fost retras.
Motivul invocat al retragerii Concorde-ului (model din care au fost construite doar 14 aeronave comerciale și 6 prototipuri) a fost numărul scăzut de pasageri și creșterea costurilor de întreținere. Retragerea vine însă după ce în 25 iulie 2000, zborul Air France 4590 (Concorde), cu 109 persoane la bord, s-a prăbușit după decolare, în singurul accident fatal în care a fost implicat modelul. Prăbușirea dar și ancheta subsecventă au afectat însă dramatic numărul pasagerilor doritori să zboare peste ocean cu detinătorul recordului de zbor transatlantic (2 ore, 52 de minute și 59 de secunde la New York până la Londra).
Mohamed El-Erian, excelentul macroeconomist și autor de best-seller economic referitor la criza din 2009(,,When Markets Collide’’) sau referitor la măsurile post-criză luate de băncile centrale(,,The Only Game in town’’), observând recent Concorde-ul expus pe Heathrow, remarca: ,,e o amintire constantă despre cum faima poate dispărea iar ceea ce a fost odată atotputernic, poate fi uitat’’. Este prima imagine care mi-a venit în minte după ce Mugur Isărescu a fost votat de către Parlamentul României în 3 iulie 2019, pentru un nou mandat de 5 ani ca Guvernator al BNR. Procesul de realegere a lui Isărescu incluzând dubioasa anunțare a nominalizării de către Călin Popescu Tăriceanu la îndemnul lui Valeriu Stoica(și nu de către partidul majoritar) îmi sugerează exact sentimentul de teamă pe care l-au avut și deținătorii Concorde-ului după prăbușirea zborului Air France 4590: o retragere intempestivă ar fi însemnat cel mai probabil falimentul celor care îl operau, astfel încât au preferat să continue pentru 3 ani operarea supersonicului și să îl retragă controlat.
În fapt, despre aceasta este realegerea lui Mugur Isărescu: retragerea controlată a celui operat încă din anii 80 de către fosta Securitate – turnătorul Manole, pentru care dezvăluirile Emiliei Șercan și României Libere privind colaborarea lui cu Securitatea au reprezentat echivalentul prăbușirii fatale a supersonicului. După dezvăluirea că un șef de bancă centrală dintr-o țară membră NATO a colaborat ca sicofant cu fosta securitate, pe Isărescu l-a caracterizat din ce în ce mai mult simptomul absenței, mai mult sau mai puțin pronunțată a voinței și nehotărârea, în cele decisivă în realegerea sa fiind inerția și teama.
Ca și Concorde-ul, Isărescu a avut costuri uriașe. Dacă programul inițial de construire a Concorde-ului trebuia să coste 70 de milioane de lire, factura finală a fost de 19 ori mai scumpă (1,3 miliarde de lire sterline).
Costurile uriașe cu Isărescu sunt însă mult mai greu de cuantificat, dar o estimare ne poate conduce la cel puțin 30 de miliarde de Euro, Isărescu fiind cea mai mare cheltuială, vreodată, a statului român.
Putem folosi în estimare costurile inflației uriașe de după 1989, crizele valutare, costurile cu criza din 1996, costurile cu prăbușirea sistemului bancar din anul 2000 (dintre care doar falimentarea BANCOREX cu intenție și la pavaza BNR-ului condus de Mugur Isărescu a însemnat peste 4 miliarde de dolari), costurile cu falimentarea băncilor (Columna, Credit Bank, Bankcoop, Albina, Dacia Felix, băncile ,,populare’’ etc.) sau costurile cu privatizarea pe nimic a sistemului bancar. Dacă adăugăm și legenda de economist a lui Isărescu observăm că acesta nu a văzut nici criza din 2008-2012, construită și favorizată sub politica sa monetară anterioară crizei, ceea ce a condus la triplarea datoriei publice a României și împrumuturi de 20 de miliarde de Euro pentru a gestiona o criză pe care Isărescu poate că nu a văzut-o, dar în mod cert a favorizat-o. Astfel, suma de 30 de miliarde de Euro cheltuială cu Isărescu începe deja să pară optimistă.
Dacă supersonicul Concorde ar fi putut vorbi, cu siguranță el ar fi spus: ,,mai vreau să zbor’’ în ciuda deciziei de retragere luată de operatorii săi. Spre deosebire de Concorde însă Isărescu poate vorbi ba chiar vorbește, iar realegerea lui arată că operatorilor lui Mugur Isărescu le-a fost mult mai teamă decât operatorilor Concorde-ului să nu îi reînnoiască mandatul după dezvăluirile privind colaborarea sa, decamdată nu ca poliție politică, cu Securitatea. Fără Isărescu la BNR, fosta Securitate și-ar fi pierdut și ultimul fanion aflat încă într-o înaltă funcție publică.
Nu știu dacă răspunsul dat de Isărescu atunci când a fost împins spre un nou mandat a fost: ,,mai vreau să guvernez’’. Dar dacă acesta a fost, i-ar putea fi fatal. Reverificarea de către CNSAS a lui Mugur Isărescu în urma achiesării la un nou mandat va fi echivalentul exploziei cauciucului Concorde care a stârnit incendiul fatal.
Experiența documentelor cu turnătoriile lui Traian Băsescu, dovedit ca fiind sursa Petrov a Securității așa cum și Isărescu a fost sursa Manole demonstrează în opinia mea că, după aproape 30 de ani, paiațele vechii Securități aflate încă în funcție publică au început să fie cu foarte multă greutate lustrate și că SRI, serviciu NATO, nu mai poate pretinde că nu știe cine este Isărescu, Băsescu, sau cum a fost și de către cine luată, din disperare, perspectiva amânării lustrării lui Isărescu și substituită prin decizia unui nou mandat.
Isărescu, bazându-se pe susținătorii săi de lungă durată și la sugestia imperativă a acestora a riscat o nouă verificare la CNSAS, deși și acum se întreabă: cum dracu’ au apărut la CNSAS turnătoriile lui despre colege: ,,are răbufniri destul de dese de nemulțumire față de aspecte sociale (…) are tendința de a face comparații cu situații din alte țări socialiste (…) își arogă drepturi și sarcini care o depășesc, ceea ce enervează colegii și mai ales colegele (…) sursa Manole a constatat o accentuare evidentă a manifestărilor de nemulțumire după ce a divorțat. Singurătatea în casă și lipsa preocupărilor casnice o împing spre dorința de a se etala exagerat la servici’’. Sau turnătoriile aceluiași Manole din ambasadele statelor NATO, la București.
Desigur, Isărescu va continua pentru încă o perioadă să joace rolul de guvernator de Bancă Centrală, în acest sens făcând cu ocazia audierii din Parlament declarații bizare precum: să aducem aurul de la Londra și apoi să îl ducem înapoi. Sau mai ales minciuna de lungă durată pe care le-a servit-o parlamentarilor că ,,în mandatul acesta (până în 2024) România va adera la Zona Euro’’. 2024 este la 15 ani distanță de primul angajament ca România să intre în procesul de aderare la Zona Euro în 2009. Operatorii lui Isărescu nu vor în zona Euro. De aceea este declarația cu atât mai bizară cu cât, dacă Isărescu dorea sau putea altceva și nu ar fi fost manevrat ca o paiață, România ar fi fost deja în Zona Euro, întrucât în 2015 (adică în mandatul care tocmai se încheie) România îndeplinea pentru singura dată criteriile de aderare la zona Euro. Speriat de această îndeplinire, Isărescu s-a asigurat prin politicile sale monetare din mandatul 2014-2019 că ne îndepărtăm de această îndeplinire.
Acum nu mai îndeplinim nici criteriul de inflație, nici criteriul de dobânzi, nici criteriul de deficit bugetar, iar dacă ceva nu se schimbă în politica monetară și în cea fiscală, împreună cu o nouă criză pe care nici de această dată Isărescu nu o vede, până în 2024 nu vom mai îndeplini nici criteriul de datorie publică. Despre cursul de schimb? Doar în ultimii 2 ani Isărescu a cheltuit peste 5 miliarde de Euro din rezerva valutară pentru a da impresia de stabilitate. Concluziv, referitor la zona Euro, opinez că unul dintre mandatele date de operatorii lui Isărescu pentru noul mandat este tocmai ca România să nu adere la Zona Euro (ca și în mandatul care tocmai se încheie).
Și încă ceva: până la începerea unui nou mandat, deși votat de către Parlament, Isărescu mai are însă hopul Consiliului Național de Studiere a Arhivelor Securității și al unor eventuale contestări (ale lui, sau ale altora). Îmi exprim ferm convingerea că până în 2024 (mai degrabă mai devreme decât mai târziu) vom afla cu siguranță răspunsul la întrebarea: cine ești tu de fapt Mugur Isărescu și mai ales de ce toți din America știu că la Frankfurt, cine i se adresează ,,cordial’’ fostului sicofant Manole, îi spun: ,,Măi Căline’’. Și că deși lui Manole i-ar plăcea comparația cu supersonicul Concorde, lui Călin nu i-a displăcut nicicum comparația cu mai puțin mediatizatul coleg supersonic al occidentaliulor – Tupolevul.
Uncategorized
TCL intră în forță în Black Friday la Altex – pentru prima dată cu oferte spectaculoase

TCL, unul dintre liderii globali în producția de televizoare, participă în premieră la campania Black Friday organizată de Altex, cel mai important retailer electro-IT din România.
Este momentul ideal să faci upgrade-ul pe care l-ai amânat: TCL aduce în România modele spectaculoase cu diagonale de până la 98”, tehnologie de vârf și un raport calitate-preț greu de egalat. Un televizor de 65”, 75” sau chiar 98” transformă complet modul în care te bucuri de filme, sport sau jocuri, iar cu prețurile din această campanie, trecerea la „marele ecran” devine posibilă.
Tehnologie premium, la prețuri de Black Friday
Cum alegi televizorul potrivit? Iată gamele incluse în ofertă:
- P69K– LED cu Google TV: ușor de folosit, acces rapid la tot conținutul tău preferat
- P79K– QLED cu Google TV: imagini vibrante, culori intense, perfect pentru entertainment de calitate
- C69K– Mini LED + 100Hz + sunet Onkyo: experiență fluidă și echilibru excelent între imagine și sunet
- C79K– Mini LED + 100Hz + sunet Bang & Olufsen: vârf de gamă cu performanțe audio-vizuale premium
???? Descoperă toate modelele TCL din oferta Black Friday Altex aici: https://altex.ro/televizoare/cpl/filtru/brand-3334/tcl/
O oportunitate în ediție limitată
Participarea TCL la Black Friday Altex este o premieră pe piața românească, iar ofertele sunt disponibile exclusiv în perioada campaniei, în limita stocurilor disponibile.
Acum este șansa perfectă de a achiziționa televizoarele apreciate la nivel global pentru design, performanță, tehnologie și accesibilitate.

De ce TCL?
- #1 global în televizoare cu Google TV (2021–2024)
- #1 global în televizoare Mini LED (2024)
- #1 global în televizoare cu ecran ultra-mare (85” și peste, 2024)
(sursa: OMDIA)
TCL este compania care a inovat și dezvoltat tehnologia Mini LED, iar modelele sale continuă să stabilească standardul pentru claritate, contrast și luminozitate.
Despre TCL Electronics
TCL Electronics (1070.HK) este un brand de top în domeniul electronicelor de larg consum și lider în industria globală a televizoarelor. TCL operează în prezent pe mai mult de 160 de piețe din întreaga lume. Compania este specializată în cercetarea, dezvoltarea și fabricarea de produse electronice de larg consum, de la televizoare, sisteme audio, electrocasnice, dispozitive mobile, ochelari inteligenți, ecrane comerciale și multe altele. Pentru mai multe detalii, vă invităm să viziați https://www.tcl.com/ro/ro
Uncategorized
Cum m-a ajutat Emorelax de la Vitaclass să trec peste anxietate și stresul cronic

O mărturie sinceră din partea unei femei de 43 de ani, care și-a recăpătat echilibrul emoțional cu ajutorul unui supliment natural .
„Nu credeam că două capsule pe zi pot face o diferență atât de mare. Dar Emorelax chiar a schimbat ceva profund în mine.”
Mă numesc Andreea și am 43 de ani. După o perioadă lungă de stres acumulat, nopți nedormite, atacuri de panică și o senzație constantă de oboseală, ajunsesem la capătul puterilor. Nu voiam să merg direct pe medicație clasică, așa că am început să caut alternative naturale care să mă ajute să mă liniștesc fără să-mi afecteze energia sau claritatea mentală.
Așa am descoperit Emorelax de la Vitaclass, un supliment cu ingrediente adaptogene și antioxidante, printre care Ashwagandha KSM-66, Reishi, Turmeric, Graviola și polen fermentat Amrita®. Ce m-a convins să-l încerc a fost formula complexă, dar bine echilibrată, care țintește direct cauzele stresului: cortizolul ridicat, inflamația și dezechilibrele nervoase.
După prima săptămână, am început să dorm mai bine. După două săptămâni, nu mai simțeam acea apăsare pe piept dimineața. După o lună, aveam din nou chef să fac lucruri simple: să ies la plimbare, să citesc, să zâmbesc fără motiv. Nu e o pastilă magică, dar e un ajutor real.
Ce mi-a plăcut cel mai mult e că nu dă somnolență, nu te „anesteziază” cum fac alte produse. Emorelax îți dă o stare de calm clar, funcțional, fără ceață mentală. E ca și cum corpul și mintea mea s-au sincronizat din nou.
Nu am scris această mărturie ca să fac reclamă, ci pentru că știu că sunt multe femei și bărbați în aceeași situație. Și pentru că e important să știm că există și opțiuni naturale care chiar funcționează.
Emorelax m-a ajutat să respir din nou cu inima ușoară.
Uncategorized
5 greșeli pe care să le eviți atunci când cumperi o mașină second hand

Câți dintre noi n-am stat ore în șir pe net, răsfoind zeci de pagini cu mașini de vânzare, și tot am sfârșit prin a ne păcăli singuri? Ba păreau prea bune ca să fie adevărate, ba aveau istorii mai încurcate decât un serial polițist. Și adevărul e simplu: când vine vorba de cumpărat o mașină de vânzare la mâna a doua, e foarte ușor să te entuziasmezi și să sari peste pașii esențiali.
Și nu, nu e vina ta. Piața de mașini de vânzare second hand e una complexă. Sunt multe variante, prețuri care variază enorm, și mai ales… mulți vânzători care știu să pună lucrurile într-o lumină mai frumoasă decât realitatea. Tocmai de aceea, informarea corectă face toată diferența.
Aici, pe direktcar.ro, încercăm să facem lucrurile altfel. Platforma noastră îți oferă atât opțiunea de a participa la licitații auto online, unde găsești prețuri competitive și transparență, cât și posibilitatea de a căuta în liniște, printre anunțurile clasice – toate verificate atent. Fie că te uiți după mașini de vânzare Dacia, mașini de vânzare BMW sau poate ceva mai practic, ca un Renault ori un Hyundai, ai la dispoziție un cadru sigur în care să faci o alegere inspirată.
În articolul de azi analizăm cele mai frecvente cinci greșeli atunci când cauți mașini de vânzare second hand. Și, cel mai important, despre cum să le eviți fără să-ți bați capul cu detalii inutile:
5 greșeli pe care să le eviți atunci când cumperi o mașină second hand
GREȘEALA 1: Te grăbești să cumperi fără să verifici istoricul mașinii de vânzare second hand
Știi vorba aceea cu „graba strică treaba”? Ei bine, la mașini de vânzare, e literă de lege.
Noi am auzit-o de prea multe ori: „Am găsit o super ofertă, am fost să o văd, mi-a plăcut și am luat-o pe loc.” Și, câteva săptămâni mai târziu, aceeași persoană spunea că mașina are probleme la motor, airbag-urile nu sunt cele originale, iar kilometrii… mai mulți. Adevărul e că în goana după un preț bun sau o „afacere” de moment, mulți uită sau ignoră un pas esențial: verificarea istoricului.
Când cauți mașini de vânzare second hand, primul lucru pe care ar trebui să-l faci (după ce te îndrăgostești de poze, desigur) e să ceri documentele și istoricul complet. Asta înseamnă:
– carnet de service (dacă există)
– facturi și dovezi pentru eventualele reparații
– verificarea eventualelor accidente anterioare
– și, foarte important, o privire critică asupra kilometrajului (da, kilometrii „cosmetizați” încă există)
Fie că te uiți la mașini de vânzare Audi, BMW sau orice alt brand, nu lăsa entuziasmul să-ți ia mințile. Pentru că, indiferent cât de bine arată o mașină pe exterior, dacă sub capotă e o istorie dubioasă, o să simți asta curând – și în portofel, și în nervi.
Partea bună? Pe direktcar.ro ai acces la mașini de vânzare unde poți discuta direct cu vânzătorul, poți solicita toate informațiile necesare, iar în cazul licitațiilor, ai deja date transparente despre fiecare vehicul. Așa știi de la început ce cumperi și eviți surprizele neplăcute.
Așadar, dacă ai pus ochii pe o mașină de vânzare BMW și ești gata să o iei „din prima”, oprește-te o secundă, respiră adânc și cere-i istoricul. E primul pas spre o achiziție cu cap.
GREȘEALA 2: Nu faci test drive sau verificare tehnică
E ca și cum ai vrea să te muți într-un apartament, dar nu intri nici măcar să vezi dacă merge apa.
Hai să fim sinceri – oricât de bine ar arăta o mașină în poze sau cât de convingător ar fi anunțul, dacă nu o conduci și nu o verifici temeinic, e ca și cum ai cumpăra pe nevăzute. Și asta nu e nici smart, nici sigur. Mai ales când vine vorba de mașini de vânzare la mâna a doua, un test drive și o verificare tehnică sunt obligatorii, nu opționale.
Gândește-te: ai găsit o ofertă interesantă printre sutele de mașini de vânzare Dacia sau poate te atrage o mașină de vânzare Renault sau Ford – modelul pare bun, prețul tentant, fotografiile impecabile. Dar toate astea spun doar o parte din poveste. Ce nu vezi e cum răspunde cutia de viteze, cum se comportă suspensia, cum funcționează sistemul de frânare sau dacă motorul are un sunet sănătos. Iar aceste lucruri se simt și se aud doar la volan, în timpul unui test drive.
La fel de importantă este o inspecție tehnică într-un service de încredere. Un mecanic profesionist poate detecta urme de reparații anterioare prost făcute, scurgeri, uzură neobișnuită sau semne că mașina a fost implicată într-un accident. Iar când vorbim despre mașini de vânzare la mâna a doua, istoricul tehnic spune tot: dacă mașina a fost bine întreținută sau dacă te pregătești, de fapt, să cumperi o problemă cu patru roți.
Pe direktcar.ro, fie că alegi să licitezi, fie că te uiți în secțiunea de anunțuri clasice, ai acces la mașini de vânzare verificate, poți discuta direct cu vânzătorii și, foarte important, ai toate informațiile necesare pentru a lua o decizie în cunoștință de cauză. Platforma încurajează transparența și oferă suport în procesul de selecție.
Așa că, indiferent dacă alegi o mașină de vânzare Ford, Renault sau o Dacia, rezervă-ți timp pentru un test drive și o evaluare tehnică riguroasă. Nu sunt doar pași firești, ci pași inteligenți – care fac diferența între o alegere inspirată și o investiție regretabilă.
GREȘEALA 3: Nu verifici prețul real pe piață
Serios acum, ai da 100 de lei pe o pizza care costă în mod normal 40? Atunci de ce ai da mai mult pe o mașină?
E una dintre cele mai comune greșeli când vine vorba de cumpărat mașini de vânzare la mâna a doua – să nu verifici atent care e, de fapt, prețul corect pentru modelul care te interesează. Și da, entuziasmul te poate păcăli ușor. Ai găsit o mașină de vânzare Skoda care arată perfect, sau poate o Volkswagen pe care ți-o dorești de ceva timp, și ești gata să închizi ochii la un preț cam sus.
Dar adevărul e că piața auto second hand are niște repere clare, iar diferențele prea mari – fie în sus, fie în jos – ar trebui să-ți ridice niște semne de întrebare. Un preț prea mic poate ascunde probleme tehnice, iar un preț exagerat înseamnă, pur și simplu, că riști să pierzi bani.
Ce poți face? Înainte de orice decizie, compară. Caută oferte pentru modele similare, cu kilometraj apropiat, an de fabricație și dotări echivalente. Pe direktcar.ro, de exemplu, poți analiza rapid mai multe tipuri de mașini de vânzare Hyundai, Volkswagen sau Skoda, atât din zona de anunțuri clasice, cât și din licitațiile online – unde uneori poți prinde oferte chiar mai bune decât pe piața liberă.
În felul acesta îți faci o idee realistă și nu mai iei decizii impulsive. Așa cum vrei să știi ce plătești când mergi la un restaurant, la fel e normal să știi ce primești când cumperi o mașină de vânzare. Sau, și mai bine spus, să știi ce nu plătești în plus.
GREȘEALA 4: Alegi doar cu inima, nu și cu mintea
Știm cu toții senzația aia când vezi o BMW lucind în poze și te gândești: „Gata, asta e! E a mea!”. Dar, înainte să visezi prea tare, pune pe hârtie niște lucruri simple: cât consumă? Cât costă piesele? Cât o să te coste întreținerea în următorii 2-3 ani? Aici se face diferența între o achiziție bună și una impulsivă.
Sunt mulți care au început cu o mașină de vânzare Dacia, perfect adaptată la drumuri zilnice, buget decent și întreținere fără bătăi de cap. Dar au sfârșit prin a-și lua un Ford cu motor mare, doar pentru că „arată bine și se simte premium”. Iar după câteva luni au început să simtă ce înseamnă întreținerea „premium”.
Realitatea e că o mașină nu trebuie doar să-ți placă. Trebuie să se potrivească stilului tău de viață: faci naveta zilnic sau conduci doar ocazional? Ai familie cu copii sau mergi mai mult singur? Contează toate detaliile, de la portbagaj până la sistemele de siguranță.
Pe direktcar.ro găsești o mulțime de mașini de vânzare second hand, fie că vrei ceva economic, practic sau pur și simplu potrivit pentru bugetul tău. Fă-ți timp să cauți și gândește pe termen lung. Pentru că o mașină de vânzare la mâna a doua e mai mult decât un moft – e un partener de drum care trebuie ales cu capul, nu doar cu inima.
GREȘEALA 5: Nu folosești platforme sigure pentru achiziție
Când vine vorba de mașini de vânzare, platforma de unde alegi contează enorm. Nu doar pentru că vrei o experiență mai simplă, ci mai ales pentru că vrei siguranță. Date clare, istoricul real al mașinii, transparență în comunicare – toate astea ar trebui să fie minimumul, nu un bonus.
Pe direktcar.ro, lucrurile sunt făcute corect. Poți vedea exact istoricul unei mașini, ai acces la licitații transparente sau la anunțuri clasice, în funcție de ce preferi. Nu mai e nevoie să îți asumi riscuri inutile, să verifici singur fiecare detaliu sau să speri că vânzătorul e de bună credință.
Indiferent că te interesează mașini de vânzare Skoda, mașini de vânzare Renault sau alte mașini de vânzare la mâna a doua, e esențial să alegi un intermediar care îți oferă sprijin real. Direktcar nu doar listează anunțuri – ci creează un cadru sigur pentru tranzacție.
Așadar, înainte să faci o alegere impulsivă, întreabă-te: de ce să mergi pe încredere oarbă, când poți avea date, verificări și asistență reală? Alege platforma potrivită și crește-ți șansele să găsești mașini de vânzare second hand care chiar merită.
Așadar, achiziția unei mașini nu e doar despre aspect și motor. E despre alegeri calculate, despre răbdare și despre a ști ce să eviți. Recapitulăm:
- Nu te grăbi fără să verifici istoricul.
- Nu sări peste test drive și evaluarea tehnică.
- Nu plăti mai mult decât face – compară prețurile!
- Nu cumpăra doar cu inima – gândește practic.
- Nu ignora siguranța unei platforme serioase.
În final, cheia e simplă: verifică, compară, întreabă, testează. Nu te lăsa dus de val și nici de emoție. O mașină bună trebuie să fie și pe gustul tău, dar și pe măsura nevoilor tale reale.
Intră pe direktcar.ro și descoperă cele mai bune mașini de vânzare – fie că vrei mașini de vânzare Volkswagen, mașini de vânzare Audi sau pur și simplu o mașină de vânzare second hand care să-ți fie partener de încredere pe termen lung.
Cu opțiuni verificate, suport real și licitații transparente, direktcar.ro îți oferă cadrul ideal să faci o alegere inspirată. Începe de aici și mergi la drum cu încredere!
-
Sport4 ani ago
Masajul Lingam – Ghid pentru un orgasm intens
-
Oameni3 ani ago
Soluții de iluminare Logic Light pentru un apartament
-
Politichie5 ani ago
Ministrul justitiei Catalin Predoiu – promotor de fakenews, manipulari si dezinformari cu privire la SIIJ
-
Politichie2 ani ago
Vine Ceaușescu !?
-
Politichie5 ani ago
MESAJE SFÂNTUL ION 2020. Cele mai frumoase urări şi felicitări pentru rudele şi prietenii care poartă numele Sfântului Ioan
-
Politichie5 ani ago
VERGIL CHITAC, VICTIMA A CORONAVIRUSULUI DAR SI A FAPTULUI CA ESTE CANDIDAT LA PRIMARIA CONSTANTA
-
Uncategorized6 ani ago
Avantajele si dezavantajele de a lucra intr-un coafor
-
Politichie5 ani ago
Frați masoni, reuniți în SRL si ultimul mare șpăgar de suflete, nejudecat încă