Grindeanu, impus de Ponta la MAI!

Iar cu Grindeanu la MAI orice se poate spune,numai că lucrurile se vor liniști acolo nu! Și uite cum după ce ”nea Nicu” Moga a adus-o pe fosta iubită a lui Radu Mazăre să preia ”butoanele” ministerului, de această dată mai mult ca sigur că Grindeanu va apela la rândul său la serviciile fostei Miss Buzău, mai ales că nu se poate despărți de aceasta nici măcar în cele mai exotice deplasări. Oricum, de remarcat și că Mihai Fifor cel puțin a luat în serios avertismentul privind riscul de a o lua ”pe urmele” lui Mircea Drăghici, astfel că la rândul său face eforturi disperate să scape cât mai repede de această ”povară”! Mai ales că 10 august se apropie vertiginos și va fi chiar mai ”fierbinte” decât anul trecut…

Teama de 10 august!

Resimțind din plin campania noastră de dezvăluiri, pragmaticul Ică Voinea pare decis să limiteze ”pierderile” și este gata să se retragă strategic de pe ”frontul” Ministerului de Interne. Mai ales că inițiații sistemului, dintre care chiar el face parte cu prisosință știu foarte bine că orice ”băiat deștept” cu capul pe umeri va fi în concediu pe 10 august! Atunci când va veni ”pîrjolul”… Drept urmare, Fifor a ajuns să facă tocmai el presiuni penrtu a fi ”degrevat” la timp de responsabiliatea ”managerierii”  noului 10 august care bate deja la ușă, cerând insistent ca să fie numit un alt ministru de Interne până la acea dată!

Miss Buzău în locul lui ”Voinicel”!

Cătălina Miriță în locul Elenei Voinea…

Practic aceasta pare a fi prima mutare concretă de la vârful Ministerului de Interne după venirea lui Sorin Grindeanu la conducere. Pentru că dacă ”nea Nicu” a defilat doar câteva ore cu voleibalista Elena Voinea pe post de șef de cabinet, Sorin Grindeanu nu are cum să se lipsească de ”consilierea” junei de 24 de ani Cătălina Miriță, fosta Miss Buzău care a fost alături de președintele ANCOM chiar și în Insulele Azore!

SUA, cu ochii pe  ”chinezi”!

Fifor vrea să scape de interimat până la 10 august!

Dăncilă, aproape de a-și pune partidul în cap!

Totuși, nominalizarea lui Sorin Grindeanu ar putea produce ”turbulențe” greu de gestionat apoi în sistem, ținând cont mai ales de vulnerabilitatea lui Sorin Grindeanu în fața partenerilor americani. Asta după ce președintele ANCOM, cu o încăpățânare care rămâne de explicat a reușit să păstreze compania chineză HUAWEI în cărțile pentru câștigarea licenței pentru 5G, în ciuda rapoartelor informative și solicitărilor exprese transmise de către agențiile guvernamentale de peste Ocean. Iar cum la rândul său protectorul lui Grindeanu,Victor Ponta a fost zburat de la Palatul Victoria tot în urma suspiciunilor privind ”afinitățile chineze”, nominalizarea lui Grindeanu poate lua o turnură cu totul neașteptată. Astfel că mai sunt șanse ca premierul să se repoziționeze în ultima clipă, mai ales că prin nominalizarea lui Grindeanu, Viorica Dăncilă riscă să-și pună tot PSD-ul în cap, liderii social-democrați fiind deja oricum sătui de pretențiile exagerate ale lui Victor Ponta…

 

 

Reamintim ca ziarul Incisiv de Prahova a dezvaluit faptul ca, Sorin Grindeanu este o persoana apropiata de interesul serviciilor de informatii, in speta de cel al SRI, intrucat in perioada sa ministeriala la MCSI a sustinut cu vehementa introducerea legii securitatii cibernetice care a fost declarata neconstitutionala prin Decizia CCR nr. 17 din 21 ianuarie 2015, legea prepay  care si ea a fost declarata neconstitutionala DECIZIA Nr.461 din 16 septembrie 2014 asupra obiecției de neconstituționalitate a dispozițiilor Legii pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr.111/2011 privind comunicațiile electronice si, sustinator a  stocarii datelor care s-a realizat prin  Legea nr. 235/2015 pentru modificarea și completarea Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice a fost publicată în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 767 din 14 octombrie 2015, dar care poate fi neconstitutionala in cazul atacarii ei printr-o instanta din Romania, intrucat printr-o recenta decizie a CJUE din 21.12.2016 (C-203/15     Judgment ECLI:EU:C:2016:970       21/12/2016 Tele2 Sverige)  a hotarat ca:

Articolul 15 alineatul (1) din Directiva 2002/58/CE a Parlamentului European și a Consiliului din 12 iulie 2002 privind prelucrarea datelor personale și protejarea confidențialității în sectorul comunicațiilor publice (Directiva asupra confidențialității și comunicațiilor electronice), astfel cum a fost modificată prin Directiva 2009/136/CE a Parlamentului European și a Consiliului din 25 noiembrie 2009, lecturat în lumina articolelor 7 și 8, precum și a articolului 52 alineatul (1) din Carta drepturilor fundamentale a Uniunii Europene, trebuie interpretat în sensul că se opune unei reglementări naționale care prevede, în scopul combaterii infracționalității, o păstrare generalizată și nediferențiată a ansamblului datelor de transfer și al datelor de localizare ale tuturor abonaților și utilizatorilor înregistrați în ceea ce privește toate mijloacele de comunicare electronică.Articolul 15 alineatul (1) din Directiva 2002/58, astfel cum a fost modificată prin Directiva 2009/136/CE, lecturat în lumina articolelor 7 și 8, precum și a articolului 52 alineatul (1) din Carta drepturilor fundamentale, trebuie interpretat în sensul că se opune unei reglementări naționale care guvernează protecția și securitatea datelor de transfer și a datelor de localizare, în special accesul autorităților naționale competente la datele păstrate, fără a limitaacest acces, în cadrul combaterii infracționalității, numai la combaterea infracționalității grave, fără a supune respectivul acces unui control prealabil din partea unei instanțe sau a unei autorități administrative independente, și fără a impune ca datele în cauză să fie păstrate pe teritoriul Uniunii.A doua întrebare adresată de Court of Appeal (England & Wales) (Civil Division) [Curtea de Apel (Anglia și Țara Galilor) (Secția civilă), Regatul Unit] este inadmisibilă. “

  file:///C:/Users/user/Documents/CURIA%20-%20List%20of%20results.html

http://www.politicaromaneasca.ro/legea_pentru_securitatea_cibernetica_este_imperios_necesara-22444

http://www.economica.net/legile-cartelelor-prepay-securitatii-cibernetice-si-stocarii-datelor-analizate-la-msi-si-presedintie_99172.html

http://www.mediafax.ro/politic/grindeanu-securitatea-cibernetica-si-increderea-in-serviciile-publice-prioritate-nationala-14242600

Deci oare nu aveam UN NOU SEF LA ANCOM care “simpatizeaza/empatizeaza” cu serviciile de informatii si va determina introducerea de legislatii favorabile acestei institutii pentru controlul total al populatiei…..?

Propunerea sa pentru acel post, in aceasta viziune, este oarecum suspecta daca ne gandim si la dezvaluirile privind apartenanta presedintelui PSD la un anumit serviciu secret.

Va reamintim ca, se „zvoneste” faptul ca, Dragnea a fost recrutat de SRI pe baza de santaj, inca de la Alexandria. Aceasta era o imixtiune a SRI in politic, atata timp cat Dragnea era un om politic, acum fost presedinte PSD!

Referitor la modul de lucru al col. Marin Constantin, fostul sef al D.J.I. Prahova, prin care îşi protejeja colaboratorii şi interesele, reţine atenţia şi faptul că, în luna septembrie 2013, pe adresa unităţii SRI Prahova a sosit o solicitare de date de la SRI Teleorman. În adresă erau solicitate „date cu privire la funcţionarii primăriei din Sinaia şi CJ Ph, imixtiuni în licitaţii şi administraţie, alte date de interes”, conform unui denunt si MEMORIU depus de ofiterul de contrainformatii, Mr(r) S.R.I., Florea DANIEL, inca de cand aceste era in activitate.

Administratorii unor societăţi comerciale din Oltenia, VÎRCOLICI ALEXANDRU şi OJOGA MIRCEA – firmele lor (ROMCONSTRUCT şi UTI Construct) fiind apropiate vicepremierului DRAGNEA LIVIU – câştigaseră licitaţia reconstruirii /reabilitării Spitalului orăşenesc Sinaia, pe Axa prioritară 3,  valoarea contractului fiind estimată la 33.890.223,13 lei plus TVA.

Răspunsul trimis DJI Teleorman de către col. MARIN COSNTANTIN a fost: „nu deţinem date de genul celor solicitate de dumneavoastră”.

În realitate, şeful SRI Prahova a dispus ca răspunsul către SRI Teleorman să nu fie intocmit / formulat de ofiţerul de problema, avizat asupra situatiei asupra careia se cereau date si care avea în legătură si surse cu posibilitati informative în mediul solicitat, ci de un ofiţer-femeie, proaspăt întoarsă din concediu maternal, care nu avea posibilităţi în obţinerea unor astfel de date, lucrand pe un alt profil de munca. Scopul unei astfel de „măsuri” este următorul:

– deşi susţine că nu mai are nicio relaţie cu secretara Primăriei Sinaia, RADULESCU BEATRICE, fina de cununie a familiei sale, în realitate ţine legătura cu aceasta prin intermediul soţiei sau de pe telefonul acesteia (listing-ul din acea perioada dovedeste cu prisosinta aceasta).

RĂDULESCU BEATRICE nu îşi poate justifica averea – casa construită în Sinaia, autoturismul MERCEDES GLK, achiziţionat cu bani cash etc.

În acelaşi timp, aceasta a fost mai mult timp suspectată de implicare „în afaceri” cu terenuri retrocedate, având legături în mediul CJ PH şi Prefecturii PH, neidentificate de ofiţerii SRI. Acestia nu au fost lăsaţi de MARIN nici să lucreze acest domeniu (funcţionarii din primăria Sinaia), sau cand au făcut-o s-a tergiversat orice mod de acţiune până când devenea neoperaţional.

– directorul /managerul spitalului Sinaia: FILIP ALINA – fost ofiţer SRI, apropiată a col. MARIN CONSTANTIN; soţul acesteia fost ofiţer acoperit al SRI, în prezent om de afaceri influent în domeniul imobiliar din Valea Prahovei.

Din consiliul de administrație al spitalului Sinaia fac parte consilieri locali, unii dintre aceștia apropiați ai primarului VLAD OPREA și secretarei primăriei. (

 

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here