firma de mutari

Perioada pandemiei a adus schimbări enorme pe piața de business. Unele afaceri și-au sistat activitatea, altele au renunțat la mult personal, altele, dimpotrivă, au angajat – desigur că și domeniul de activitate le-a influențat parcursul. Însă cele care au ales să simplifice totul au ales o firmă de mutări din București.

Ce este interesant de observat e dinamica în imobiliare apropo de piața spațiilor de birouri, care a suferit o contracție neliniară. Unele companii au renunțat doar pe moment la sediu, altele și-au păstrat sediul cu tot cu munca angajaților de la birou, însă au introdus o a doua oră de începere a programului, iar alte companii au făcut trecerea către un sediu mai mic. Astăzi, unele firme au început să își recheme angajații la birou și chiar își măresc echipele, ceea ce înseamnă că se află în căutarea unor spații mai avantajoase pentru sediu sau, dacă l-au găsit, se află în plin proces de mutare.

Iată provocările mutării sediului firmei

În situațiile care presupun mutarea sediului, logistica este cuvântul cheie. Resursele de toate tipurile trebuie înmulțite și folosite la maximum, pentru că altfel dezorganizarea combinată cu timpul prelungit de mutare duce la perturbarea serioasă a activității firmei, adică un coșmar pentru oricine, manager sau angajat.

Iată de ce trebuie căutate soluții prin care totul să devină mai simplu și să se întâmple rapid. De fapt, nu trebuie căutat nimic, fiindcă soluțiile există deja, acestea fiind furnizate de către specialiști în logistică ce se ocupă chiar cu mutări București pentru persoane fizice și juridice.

Lucrurile sunt simple – suni, discuți cu un specialist în logistică detaliile locative, apoi acest specialist va aloca în firma la care lucrează resursele umane, materiale și auto necesare mutării sediului companiei tale; mai apoi băieții vin și mută totul în noul sediu respectând în integralitate planul.

Iar dacă mobila din prezent este făcută pe comandă și comanzi altă mobilă care să se potrivească la perfecție în noul sediu, atunci firma de mutări din București SprintMove Company te poate ajuta simultan și cu debarasarea mobilei existente sau cu păstrarea acesteia într-o boxă de închiriat, și cu livrarea celei comandate către noul sediu asigurând inclusiv montajul.

Externalizarea misiunii de mutări în București

Cei de la firma de mutări din București aduc cu ei materiale de protecție (folii stretch sau cu bule, cartoane ondulate, pături speciale canadiene etc.) și vin cu o autospecială de transport aflată în stare bună și în care încape totul. Ordinea este asigurată: totul se etichetează cu atenție, se transportă, se mută pe poziții și astfel totul, de la arhivă la documente și produse de papetărie, este adus acolo unde trebuie să ajungă, după tip și proveniență.

Așadar, sfatul este să nu oferi clipe lungi de coșmar angajaților și zile lungi de confuzie după aceea – dacă firma își schimbă sediul în București (sau din Capitală în afara orașului sau din provincie în Capitală), apelează la servicii de mutări București pentru sedii și totul devine mult mai simplu.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here