Uncategorized
PLAN „CLOCIT” IN LABORATOARELE PNL PRAHOVA/OAMENI DE PARTID LA CONDUCEREA POLIȚIEI LOCALE PLOIEȘTI

Traian Băsescu a fost președintele României timp de zece ani. Un cadru de nădejde al serviciilor secrete. Spion cu acte în regulă. După expirarea celui de-al doilea mandat, pe linia de succesiune s-au bătut Klaus Iohannis cu Victor Ponta. Despre primul, nu știm prea multe detalii legate de apartenența sa personală la vreun serviciu secret român sau străin. Dar despre cel de-al doilea știm. Victor Ponta a fost și este, cu arme și bagaje, un exponent a serviciilor secrete. Un spion. Iar astăzi, în cursa prezidențială, în mod direct sau în mod indirect, bătălia se duce tot între spioni. Rând pe rând, civilii sunt dați la o parte. În decembrie 1989, istoria recentă a României a început cu un spion la vârf. Cu Ion Iliescu. După 30 de ani, povestea continuă.
Unul dintre cele mai bune exemple de om politic care joacă la vârf conectat la serviciile secrete este Traian Băsescu. Acesta încă de elev a fost racolat de Securitate. De poliția politică a statului comunist. La Securitate și-a turnat colegii. Tăindu-le acestora aripile. Și adăugând ceea ce a tăiat propriilor aripi. La început a fost doar un turnător. Care astăzi se justifică afirmând că s-a aflat în eroare. Că își imagina nu că își toarnă colegii la Securitate, ci la contrainformațiile militare. Care, în realitate, era una dintre cele mai importante unități ale Securității. Dar el spune că nu știa. Și nu a știut nici mai târziu. Nici măcar când a fost președintele României și când a semnat documente oficiale, în care acest lucru era consemnat cu subiect și predicat. Pentru serviciile aduse, a primit și bani de la Securitate. Dar, fiind în eroare, a considerat că aceștia i-au aterizat în portofel din altă parte. De la contrainformațiile militare. Această istorie însă s-a consumat de mult. În adolescența sa. Pentru că mai târziu nu a mai fost informator al Securității. A devenit însăși Securitatea. Dobândind, pentru că era de încredere și a fost instruit corespunzător, poziții cheie în aparat. Poziții care au culminat cu cea de reprezentant Navrom la Anvers. Funcție pe care nu ar fi putut să o dețină decât un ofițer superior.
Lui Traian Băsescu i s-a uscat gura și i s-a uscat mâna de câte ori a jurat și a semnat în mod fals că nu a colaborat cu Securitatea. A jurat și a semnat când a ajuns ministru al Transporturilor. Sau primar general al Capitalei. Sau parlamentar în mai multe legislaturi. Sau președintele României. În două rânduri. Și, mai recent, a semnat tot strâmb când a candidat pentru a deveni parlamentar european.
Acest om, timp de 30 de ani, a fost practic un demnitar de vârf al statului român. Și este cel mai la îndemână exemplu pentru a ne ajuta să înțelegem cum au jucat tontoroiul oamenii serviciilor secrete în această țară și de ce statul e așa cum e, fiind condus de cine a fost condus.
Un alt exemplu la îndemână este Victor Ponta. Acesta a fost la un milimetru de a câștiga președinția României, după ce i-a dat brânci aliatului său, liberalul Crin Antonescu, scoțându-l literalmente din cursă. Firește, cu sprijinul altor spioni. Nu a reușit să ajungă la Cotroceni. În schimb, a fost și el parlamentar ca și Traian Băsescu. Și el a jurat și a semnat strâmb. Înainte a fost procuror. Și spion fiind, a fost promovat mereu și mereu peste rând, până când a ajuns la Parchetul General. Apoi, tot în calitate de spion, a fost promovat șef al Tineretului Social-Democrat. Vă amintiți? Micul Titulescu. Și șef al corpului de control al primului-ministru Adrian Năstase. Apoi spionul a ajuns șeful celui mai mare partid politic din România. Mai marele PSD. Și prim-ministru. Iar astăzi e coleg cu Traian Băsescu în Parlamentul European. După ce afirmase că, în calitate de lider al unui nou partid, se pune în fruntea listei doar pentru a-și ajuta colegii, ulterior urmând să se retragă în favoarea acestora. Acum, Victor Ponta reprezintă partidul balama. Partidul care face și desface jocurile politice din România. E la butoane. A jurat și a semnat strâmb de fiecare dată când a fost obligat să facă acest lucru. Ca și Băsescu, nu răspunde în fața legii. Și observ că nu răspunde nici în fața românilor. De ce ar răspunde? Nu-i cere nimeni socoteală.
Cele două exemple pe care le-am prezentat mai sus sunt vârfuri arhicunoscute ale icebergului. Evident că cei mai mulți jucători de prim rang din politica românească sunt în mod direct, în mod nemijlocit spioni. Spioni mai vechi sau spioni mai noi. Spioni cu acte în regulă. Care învârt pe degete destinele românilor. Care au configurat acest stat așa cum e el astăzi. Cu bune, dar mai ales cu rele.
În vreo altă ligă joacă însă interpușii. Alți campioni ai politicii din România, despre care nu există probe și uneori nici măcar indicii că au fost sau sunt spioni cu acte în regulă. Oameni aparent curați. Playeri, cum le spun șmecherii din laboratoarele serviciilor secrete. Jucători din teren. Dirijați după cum vor antrenorii. Așa încât până la urmă nici aceștia, cei despre care nu știm sau nu vom afla niciodată că fac parte din servicii sau poate nici nu fac, nu încalcă regula de fier din România post-decembristă. Regula conform căreia la putere nu ajunge, iar dacă scapă cumva nu rezistă, decât cel conectat la servicii. Cel invitat la balul spionilor.
Astăzi putem observa mult mai clar decât în alte ediții ale prezidențialelor cum serviciile secrete, echipele de spioni și-au împărțit teritoriul politic. Și, într-un fel, dacă nu ar fi tragic, ar fi interesant și palpitant de observat cum frontul anti-PSD e preluat cu arme și bagaje de SRI. De vechiul și noul SRI. De cele două tabere mari din SRI. Care își dispută puterea adevărată. Nu cea din interiorul mega-instituției finanțată de popor. Se vede cu ochiul liber cum Coldea, cu rezerviștii săi, cărora li se adaugă cârtițele din SRI încă neidentificate de Eduard Hellvig, joacă în terenul USR. Și îl promovează pe Dan Barna. În timp ce noul SRI, dacă se poate vorbi despre așa ceva, joacă sută la sută cu Klaus Iohannis. Și implicit cu PNL. Iar dincoace, în frontul PSD și în partidul de strânsură al dronelor patronat de Victor Ponta, marii dirijori din umbră sunt rezerviștii SIE, dar chiar și zone SIE încă active în toată regula. Un partid mic, aflat cumva la întâlnirea acestor plăci tectonice, cum este PMP, este un produs al veteranilor din toate serviciile, un fel de azil de bătrâni nebuni, care viseză de cele mai multe ori cai verzi pe pereți, pe care din când în când reușește să-i proiecteze aievea.
Este interesant de observat, la aceste alegeri prezidențiale mai mult decât oricând, cum sunt eliminați rând pe rând candidații care nu aparțin prin filiație directă sau prin filiație indirectă acestei clase a spionilor din România. Și cum sunt promovați, la vedere, playerii spionilor României.
Pun aici punct exemplelor și detaliilor. Informându-i pe cititori că acestea sunt atât de numeroase, încât nu încap nici într-o enciclopedie. Dar nu înainte de a remarca o realitate care sare în ochi. Dacă spionii au condus și conduc România, dacă toate instituțiile de putere au fost și sunt în mâna lor, dacă tot ce este mai semnificativ în administrația publică locală și centrală le aparține direct sau prin interpuși, dacă până și presa și cultura au fost și ele preluate agresiv de către servicii, atunci putem afirma fără teama de a păcătui și de a fi taxați ca atare de către istoricii acestei epoci, că România în formatul actual este croită în întregime de către Securitate. Spionii sunt tăticii și tătucii acestor generații de români. Dacă ne este bine, dacă suntem mândri de statul în care trăim, dacă noi considerăm că acesta este un stat de drept, dominat de forța dreptului și nu de dreptul forței, dacă noi credem că România este independentă, că nu stă în patru labe în fața altor state și că știe să-și apere resursele materiale și umane, ei bine atunci, dacă trebuie să le mulțumim unora, trebuie să le mulțumim spionilor României. Ei sunt părinții fondatori.
Sorin Rosca Stanescu
Uncategorized
TCL intră în forță în Black Friday la Altex – pentru prima dată cu oferte spectaculoase

TCL, unul dintre liderii globali în producția de televizoare, participă în premieră la campania Black Friday organizată de Altex, cel mai important retailer electro-IT din România.
Este momentul ideal să faci upgrade-ul pe care l-ai amânat: TCL aduce în România modele spectaculoase cu diagonale de până la 98”, tehnologie de vârf și un raport calitate-preț greu de egalat. Un televizor de 65”, 75” sau chiar 98” transformă complet modul în care te bucuri de filme, sport sau jocuri, iar cu prețurile din această campanie, trecerea la „marele ecran” devine posibilă.
Tehnologie premium, la prețuri de Black Friday
Cum alegi televizorul potrivit? Iată gamele incluse în ofertă:
- P69K– LED cu Google TV: ușor de folosit, acces rapid la tot conținutul tău preferat
- P79K– QLED cu Google TV: imagini vibrante, culori intense, perfect pentru entertainment de calitate
- C69K– Mini LED + 100Hz + sunet Onkyo: experiență fluidă și echilibru excelent între imagine și sunet
- C79K– Mini LED + 100Hz + sunet Bang & Olufsen: vârf de gamă cu performanțe audio-vizuale premium
???? Descoperă toate modelele TCL din oferta Black Friday Altex aici: https://altex.ro/televizoare/cpl/filtru/brand-3334/tcl/
O oportunitate în ediție limitată
Participarea TCL la Black Friday Altex este o premieră pe piața românească, iar ofertele sunt disponibile exclusiv în perioada campaniei, în limita stocurilor disponibile.
Acum este șansa perfectă de a achiziționa televizoarele apreciate la nivel global pentru design, performanță, tehnologie și accesibilitate.

De ce TCL?
- #1 global în televizoare cu Google TV (2021–2024)
- #1 global în televizoare Mini LED (2024)
- #1 global în televizoare cu ecran ultra-mare (85” și peste, 2024)
(sursa: OMDIA)
TCL este compania care a inovat și dezvoltat tehnologia Mini LED, iar modelele sale continuă să stabilească standardul pentru claritate, contrast și luminozitate.
Despre TCL Electronics
TCL Electronics (1070.HK) este un brand de top în domeniul electronicelor de larg consum și lider în industria globală a televizoarelor. TCL operează în prezent pe mai mult de 160 de piețe din întreaga lume. Compania este specializată în cercetarea, dezvoltarea și fabricarea de produse electronice de larg consum, de la televizoare, sisteme audio, electrocasnice, dispozitive mobile, ochelari inteligenți, ecrane comerciale și multe altele. Pentru mai multe detalii, vă invităm să viziați https://www.tcl.com/ro/ro
Uncategorized
Cum m-a ajutat Emorelax de la Vitaclass să trec peste anxietate și stresul cronic

O mărturie sinceră din partea unei femei de 43 de ani, care și-a recăpătat echilibrul emoțional cu ajutorul unui supliment natural .
„Nu credeam că două capsule pe zi pot face o diferență atât de mare. Dar Emorelax chiar a schimbat ceva profund în mine.”
Mă numesc Andreea și am 43 de ani. După o perioadă lungă de stres acumulat, nopți nedormite, atacuri de panică și o senzație constantă de oboseală, ajunsesem la capătul puterilor. Nu voiam să merg direct pe medicație clasică, așa că am început să caut alternative naturale care să mă ajute să mă liniștesc fără să-mi afecteze energia sau claritatea mentală.
Așa am descoperit Emorelax de la Vitaclass, un supliment cu ingrediente adaptogene și antioxidante, printre care Ashwagandha KSM-66, Reishi, Turmeric, Graviola și polen fermentat Amrita®. Ce m-a convins să-l încerc a fost formula complexă, dar bine echilibrată, care țintește direct cauzele stresului: cortizolul ridicat, inflamația și dezechilibrele nervoase.
După prima săptămână, am început să dorm mai bine. După două săptămâni, nu mai simțeam acea apăsare pe piept dimineața. După o lună, aveam din nou chef să fac lucruri simple: să ies la plimbare, să citesc, să zâmbesc fără motiv. Nu e o pastilă magică, dar e un ajutor real.
Ce mi-a plăcut cel mai mult e că nu dă somnolență, nu te „anesteziază” cum fac alte produse. Emorelax îți dă o stare de calm clar, funcțional, fără ceață mentală. E ca și cum corpul și mintea mea s-au sincronizat din nou.
Nu am scris această mărturie ca să fac reclamă, ci pentru că știu că sunt multe femei și bărbați în aceeași situație. Și pentru că e important să știm că există și opțiuni naturale care chiar funcționează.
Emorelax m-a ajutat să respir din nou cu inima ușoară.
Uncategorized
5 greșeli pe care să le eviți atunci când cumperi o mașină second hand

Câți dintre noi n-am stat ore în șir pe net, răsfoind zeci de pagini cu mașini de vânzare, și tot am sfârșit prin a ne păcăli singuri? Ba păreau prea bune ca să fie adevărate, ba aveau istorii mai încurcate decât un serial polițist. Și adevărul e simplu: când vine vorba de cumpărat o mașină de vânzare la mâna a doua, e foarte ușor să te entuziasmezi și să sari peste pașii esențiali.
Și nu, nu e vina ta. Piața de mașini de vânzare second hand e una complexă. Sunt multe variante, prețuri care variază enorm, și mai ales… mulți vânzători care știu să pună lucrurile într-o lumină mai frumoasă decât realitatea. Tocmai de aceea, informarea corectă face toată diferența.
Aici, pe direktcar.ro, încercăm să facem lucrurile altfel. Platforma noastră îți oferă atât opțiunea de a participa la licitații auto online, unde găsești prețuri competitive și transparență, cât și posibilitatea de a căuta în liniște, printre anunțurile clasice – toate verificate atent. Fie că te uiți după mașini de vânzare Dacia, mașini de vânzare BMW sau poate ceva mai practic, ca un Renault ori un Hyundai, ai la dispoziție un cadru sigur în care să faci o alegere inspirată.
În articolul de azi analizăm cele mai frecvente cinci greșeli atunci când cauți mașini de vânzare second hand. Și, cel mai important, despre cum să le eviți fără să-ți bați capul cu detalii inutile:
5 greșeli pe care să le eviți atunci când cumperi o mașină second hand
GREȘEALA 1: Te grăbești să cumperi fără să verifici istoricul mașinii de vânzare second hand
Știi vorba aceea cu „graba strică treaba”? Ei bine, la mașini de vânzare, e literă de lege.
Noi am auzit-o de prea multe ori: „Am găsit o super ofertă, am fost să o văd, mi-a plăcut și am luat-o pe loc.” Și, câteva săptămâni mai târziu, aceeași persoană spunea că mașina are probleme la motor, airbag-urile nu sunt cele originale, iar kilometrii… mai mulți. Adevărul e că în goana după un preț bun sau o „afacere” de moment, mulți uită sau ignoră un pas esențial: verificarea istoricului.
Când cauți mașini de vânzare second hand, primul lucru pe care ar trebui să-l faci (după ce te îndrăgostești de poze, desigur) e să ceri documentele și istoricul complet. Asta înseamnă:
– carnet de service (dacă există)
– facturi și dovezi pentru eventualele reparații
– verificarea eventualelor accidente anterioare
– și, foarte important, o privire critică asupra kilometrajului (da, kilometrii „cosmetizați” încă există)
Fie că te uiți la mașini de vânzare Audi, BMW sau orice alt brand, nu lăsa entuziasmul să-ți ia mințile. Pentru că, indiferent cât de bine arată o mașină pe exterior, dacă sub capotă e o istorie dubioasă, o să simți asta curând – și în portofel, și în nervi.
Partea bună? Pe direktcar.ro ai acces la mașini de vânzare unde poți discuta direct cu vânzătorul, poți solicita toate informațiile necesare, iar în cazul licitațiilor, ai deja date transparente despre fiecare vehicul. Așa știi de la început ce cumperi și eviți surprizele neplăcute.
Așadar, dacă ai pus ochii pe o mașină de vânzare BMW și ești gata să o iei „din prima”, oprește-te o secundă, respiră adânc și cere-i istoricul. E primul pas spre o achiziție cu cap.
GREȘEALA 2: Nu faci test drive sau verificare tehnică
E ca și cum ai vrea să te muți într-un apartament, dar nu intri nici măcar să vezi dacă merge apa.
Hai să fim sinceri – oricât de bine ar arăta o mașină în poze sau cât de convingător ar fi anunțul, dacă nu o conduci și nu o verifici temeinic, e ca și cum ai cumpăra pe nevăzute. Și asta nu e nici smart, nici sigur. Mai ales când vine vorba de mașini de vânzare la mâna a doua, un test drive și o verificare tehnică sunt obligatorii, nu opționale.
Gândește-te: ai găsit o ofertă interesantă printre sutele de mașini de vânzare Dacia sau poate te atrage o mașină de vânzare Renault sau Ford – modelul pare bun, prețul tentant, fotografiile impecabile. Dar toate astea spun doar o parte din poveste. Ce nu vezi e cum răspunde cutia de viteze, cum se comportă suspensia, cum funcționează sistemul de frânare sau dacă motorul are un sunet sănătos. Iar aceste lucruri se simt și se aud doar la volan, în timpul unui test drive.
La fel de importantă este o inspecție tehnică într-un service de încredere. Un mecanic profesionist poate detecta urme de reparații anterioare prost făcute, scurgeri, uzură neobișnuită sau semne că mașina a fost implicată într-un accident. Iar când vorbim despre mașini de vânzare la mâna a doua, istoricul tehnic spune tot: dacă mașina a fost bine întreținută sau dacă te pregătești, de fapt, să cumperi o problemă cu patru roți.
Pe direktcar.ro, fie că alegi să licitezi, fie că te uiți în secțiunea de anunțuri clasice, ai acces la mașini de vânzare verificate, poți discuta direct cu vânzătorii și, foarte important, ai toate informațiile necesare pentru a lua o decizie în cunoștință de cauză. Platforma încurajează transparența și oferă suport în procesul de selecție.
Așa că, indiferent dacă alegi o mașină de vânzare Ford, Renault sau o Dacia, rezervă-ți timp pentru un test drive și o evaluare tehnică riguroasă. Nu sunt doar pași firești, ci pași inteligenți – care fac diferența între o alegere inspirată și o investiție regretabilă.
GREȘEALA 3: Nu verifici prețul real pe piață
Serios acum, ai da 100 de lei pe o pizza care costă în mod normal 40? Atunci de ce ai da mai mult pe o mașină?
E una dintre cele mai comune greșeli când vine vorba de cumpărat mașini de vânzare la mâna a doua – să nu verifici atent care e, de fapt, prețul corect pentru modelul care te interesează. Și da, entuziasmul te poate păcăli ușor. Ai găsit o mașină de vânzare Skoda care arată perfect, sau poate o Volkswagen pe care ți-o dorești de ceva timp, și ești gata să închizi ochii la un preț cam sus.
Dar adevărul e că piața auto second hand are niște repere clare, iar diferențele prea mari – fie în sus, fie în jos – ar trebui să-ți ridice niște semne de întrebare. Un preț prea mic poate ascunde probleme tehnice, iar un preț exagerat înseamnă, pur și simplu, că riști să pierzi bani.
Ce poți face? Înainte de orice decizie, compară. Caută oferte pentru modele similare, cu kilometraj apropiat, an de fabricație și dotări echivalente. Pe direktcar.ro, de exemplu, poți analiza rapid mai multe tipuri de mașini de vânzare Hyundai, Volkswagen sau Skoda, atât din zona de anunțuri clasice, cât și din licitațiile online – unde uneori poți prinde oferte chiar mai bune decât pe piața liberă.
În felul acesta îți faci o idee realistă și nu mai iei decizii impulsive. Așa cum vrei să știi ce plătești când mergi la un restaurant, la fel e normal să știi ce primești când cumperi o mașină de vânzare. Sau, și mai bine spus, să știi ce nu plătești în plus.
GREȘEALA 4: Alegi doar cu inima, nu și cu mintea
Știm cu toții senzația aia când vezi o BMW lucind în poze și te gândești: „Gata, asta e! E a mea!”. Dar, înainte să visezi prea tare, pune pe hârtie niște lucruri simple: cât consumă? Cât costă piesele? Cât o să te coste întreținerea în următorii 2-3 ani? Aici se face diferența între o achiziție bună și una impulsivă.
Sunt mulți care au început cu o mașină de vânzare Dacia, perfect adaptată la drumuri zilnice, buget decent și întreținere fără bătăi de cap. Dar au sfârșit prin a-și lua un Ford cu motor mare, doar pentru că „arată bine și se simte premium”. Iar după câteva luni au început să simtă ce înseamnă întreținerea „premium”.
Realitatea e că o mașină nu trebuie doar să-ți placă. Trebuie să se potrivească stilului tău de viață: faci naveta zilnic sau conduci doar ocazional? Ai familie cu copii sau mergi mai mult singur? Contează toate detaliile, de la portbagaj până la sistemele de siguranță.
Pe direktcar.ro găsești o mulțime de mașini de vânzare second hand, fie că vrei ceva economic, practic sau pur și simplu potrivit pentru bugetul tău. Fă-ți timp să cauți și gândește pe termen lung. Pentru că o mașină de vânzare la mâna a doua e mai mult decât un moft – e un partener de drum care trebuie ales cu capul, nu doar cu inima.
GREȘEALA 5: Nu folosești platforme sigure pentru achiziție
Când vine vorba de mașini de vânzare, platforma de unde alegi contează enorm. Nu doar pentru că vrei o experiență mai simplă, ci mai ales pentru că vrei siguranță. Date clare, istoricul real al mașinii, transparență în comunicare – toate astea ar trebui să fie minimumul, nu un bonus.
Pe direktcar.ro, lucrurile sunt făcute corect. Poți vedea exact istoricul unei mașini, ai acces la licitații transparente sau la anunțuri clasice, în funcție de ce preferi. Nu mai e nevoie să îți asumi riscuri inutile, să verifici singur fiecare detaliu sau să speri că vânzătorul e de bună credință.
Indiferent că te interesează mașini de vânzare Skoda, mașini de vânzare Renault sau alte mașini de vânzare la mâna a doua, e esențial să alegi un intermediar care îți oferă sprijin real. Direktcar nu doar listează anunțuri – ci creează un cadru sigur pentru tranzacție.
Așadar, înainte să faci o alegere impulsivă, întreabă-te: de ce să mergi pe încredere oarbă, când poți avea date, verificări și asistență reală? Alege platforma potrivită și crește-ți șansele să găsești mașini de vânzare second hand care chiar merită.
Așadar, achiziția unei mașini nu e doar despre aspect și motor. E despre alegeri calculate, despre răbdare și despre a ști ce să eviți. Recapitulăm:
- Nu te grăbi fără să verifici istoricul.
- Nu sări peste test drive și evaluarea tehnică.
- Nu plăti mai mult decât face – compară prețurile!
- Nu cumpăra doar cu inima – gândește practic.
- Nu ignora siguranța unei platforme serioase.
În final, cheia e simplă: verifică, compară, întreabă, testează. Nu te lăsa dus de val și nici de emoție. O mașină bună trebuie să fie și pe gustul tău, dar și pe măsura nevoilor tale reale.
Intră pe direktcar.ro și descoperă cele mai bune mașini de vânzare – fie că vrei mașini de vânzare Volkswagen, mașini de vânzare Audi sau pur și simplu o mașină de vânzare second hand care să-ți fie partener de încredere pe termen lung.
Cu opțiuni verificate, suport real și licitații transparente, direktcar.ro îți oferă cadrul ideal să faci o alegere inspirată. Începe de aici și mergi la drum cu încredere!
-
Sport4 ani ago
Masajul Lingam – Ghid pentru un orgasm intens
-
Oameni3 ani ago
Soluții de iluminare Logic Light pentru un apartament
-
Politichie5 ani ago
Ministrul justitiei Catalin Predoiu – promotor de fakenews, manipulari si dezinformari cu privire la SIIJ
-
Politichie2 ani ago
Vine Ceaușescu !?
-
Politichie5 ani ago
MESAJE SFÂNTUL ION 2020. Cele mai frumoase urări şi felicitări pentru rudele şi prietenii care poartă numele Sfântului Ioan
-
Politichie5 ani ago
VERGIL CHITAC, VICTIMA A CORONAVIRUSULUI DAR SI A FAPTULUI CA ESTE CANDIDAT LA PRIMARIA CONSTANTA
-
Uncategorized6 ani ago
Avantajele si dezavantajele de a lucra intr-un coafor
-
Politichie5 ani ago
Frați masoni, reuniți în SRL si ultimul mare șpăgar de suflete, nejudecat încă