Magne Furuholmen, membru al formaţiei norvegiene A-ha, a ironizat apariţia unui clip pentru promovarea candidaturii la alegerile prezidenţiale a lui Donald Trump, ce împrumută caracteristici din videoclipul hitului său „Take on Me”, anunţă Smart Radio, ce păstrează un loc pentru grup în playlist.

Imaginea articolului ASCULTĂ SMART RADIO: Un membru al formaţiei A-ha critică dur un film distribuit de Donald Trump: „Chiar şi porcii orbi pot găsi trufe"

Un membru al formaţiei A-ha critică dur un film distribuit de Donald Trump: „Chiar şi porcii orbi pot găsi trufe”

„Compui o piesă în tinereţe şi nu o faci pentru un grup specific, ci pentru toată lumea. Ulterior, apar lucruri precum acestea. Noi nu voiam ca muzica noastră să facă parte dintr-o campanie şi am fi preferat să nu se întâmple asta”, a declarat Magne Furuholmen pentru revista Rolling Stone.

Videoclipul pentru melodia „Take on Me” a fost realizat în anul 1985, de britanicul Steve Barron, care a folosit o tehnică specială. Videoclipul a devenit emblematic, transgresând timpul şi fiind popular şi la trei decenii de la lansare.

Stilul specific a fost recunoscut de fanii formaţiei, luni, atunci când preşedintele american Donald Trump a distribuit pe reţeaua de micro-blogging Twitter un film de promovare ce a devenit viral.

Magne Furuholmen, în vârstă de 56 de ani, a fost întrebat ce părere are despre acest clip şi a afirmat că „şi porcii orbi pot găsi trufe”.

Piesele A-ha se regăsesc în playlist-ul Smart Radio. Ascultă Smart Radio aici.

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here